- fre aug 29, 2008 10:54
Så blev vi äntligen sjalanvändare, min lilla tös och jag! När hon föddes hade jag investerat i en trikåsjal, för här skulle det minsann bäras i sjal, men varken hon eller jag trivdes riktigt bra med den och sen kom vi oss liksom inte för att pröva nåt annat utan vi körde på frihand istället. Buren har hon ändå blivit, både av mig och sin pappa, helst hela tiden (när hon inte var på egen upptäcksfärd förstås).
Men nu är hon stor (19 månader) och tung (15 kilo!) och vill gärna sitta på min höft när jag lagar mat och jag har flera gånger tänkt att här skulle jag ha en sjal som avlastning...
Så hittade jag en begagnad Ringo till salu här på SB. Den kom igår, vi provade den direkt och den funkade perfekt för oss! Jag har provat innan med att knyta en gammal gardin, men det gick hon inte med på, men det här var så mycket smidigare! Och så lätt att ta ur henne när hon ville hoppa ner. Jag är så nöjd! Och glad för att vi till sist fick bli sjalanvändare!
Men nu är hon stor (19 månader) och tung (15 kilo!) och vill gärna sitta på min höft när jag lagar mat och jag har flera gånger tänkt att här skulle jag ha en sjal som avlastning...

Så hittade jag en begagnad Ringo till salu här på SB. Den kom igår, vi provade den direkt och den funkade perfekt för oss! Jag har provat innan med att knyta en gammal gardin, men det gick hon inte med på, men det här var så mycket smidigare! Och så lätt att ta ur henne när hon ville hoppa ner. Jag är så nöjd! Och glad för att vi till sist fick bli sjalanvändare!
Mamma till K 0303, E 0701 och J 1307
De stora går själva, Lillebror åker gärna Ergo och myser ibland i Zaran.
De stora går själva, Lillebror åker gärna Ergo och myser ibland i Zaran.