Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malinmedflera
Så blev vi äntligen sjalanvändare, min lilla tös och jag! När hon föddes hade jag investerat i en trikåsjal, för här skulle det minsann bäras i sjal, men varken hon eller jag trivdes riktigt bra med den och sen kom vi oss liksom inte för att pröva nåt annat utan vi körde på frihand istället. Buren har hon ändå blivit, både av mig och sin pappa, helst hela tiden (när hon inte var på egen upptäcksfärd förstås).
Men nu är hon stor (19 månader) och tung (15 kilo!) och vill gärna sitta på min höft när jag lagar mat och jag har flera gånger tänkt att här skulle jag ha en sjal som avlastning... :)

Så hittade jag en begagnad Ringo till salu här på SB. Den kom igår, vi provade den direkt och den funkade perfekt för oss! Jag har provat innan med att knyta en gammal gardin, men det gick hon inte med på, men det här var så mycket smidigare! Och så lätt att ta ur henne när hon ville hoppa ner. Jag är så nöjd! Och glad för att vi till sist fick bli sjalanvändare!
Användarens profilbild
Av millla
Grattis och välkommen hit! :D
Det kommer säkert att bli fler sjalar för er, det brukar vara så. Man börjar med en liten oskyldig ringsjal men det brukar vara första steget ner i sjalträsket... :twisted: och sen är man fast och börjar gå på tyngre grejer, vävda långsjalar och ergonomiska selar och sånt. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av MilanE
:app:

Kul o välkommen!
Användarens profilbild
Av binaem
Härlligt! Och välkommen hit!
Av eamane
Härligt :D
Användarens profilbild
Av Pilotta
Grattis!
Inte illa att få till det med ringsjal sådär på en gång :o Har förstått att det kan vara svårt om man inte får hjälp/provat tidigare.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?