Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Min kära kusin brukar komma med presenter till mig och mina barn när jag kommit hem från BB. Nu är hon gravid och har varit här och klämt lite på mina sjalar, men inte sagt något om dem.

Tror ni att man kan ge henne en trikåsjal som presebnt för den nyfödde?

:roll:
Av eamane
Ja varför inte? Jag har gett mina svägerskor och min syster trikåsjalar till nyfödda bebisar... Min syster hamnade sen här: tlillan!
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Be-Linda skrev:Min kära kusin brukar komma med presenter till mig och mina barn när jag kommit hem från BB. Nu är hon gravid och har varit här och klämt lite på mina sjalar, men inte sagt något om dem.

Tror ni att man kan ge henne en trikåsjal som presebnt för den nyfödde?

:roll:
Absolut! :D

Se bara till att den är i en färg som kusinen gillar... :hide:
Av Systeryster
Jag fick en trikåsjal av min syster när min son föddes. Det var det bästa jag fått! Jag behövde lite hjälp för att komma igång, men nu går det som en dans!
Användarens profilbild
Av jag71
Fråga henne. tror hon att hon kommer att anväda sjal? Vilken färg är finast osv osv
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Tack!

Jag ska nog våga prova då! jag vet att hon är en "blå" person :wink:
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad snällt!

Jag gav min lillebror en manduca när han blev pappa för en dryg månad sen o de har använt den riktigt mkt :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har gett sjalar till alla vänner som fått barn senaste året. Alla har uppskattat det (och ingen har blivit förvånad att sjalgalningen gett just en sjal, tror snarare de blivit besvikna om de inte fått det :lol: )

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?