Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

vi har en son som fyller 1 år idag...:-)

å han ska bli storebror i april...:-)

nu sku ja vila ha en sjal ti syskonet som är påväg...:-)
men ja sku vila ha lite tips, råd å ider?
över en hurudan sjal man skall använda, eftersom både jag mamma och pappa är stora liksom i själva kroppen...

hade lånat en sjal då sonen va liten...men den känndes liksom för liten...:-(
vet tyvärr int va d va för sorts sjal.....den va som trikåtyg å ganska töjbar...?!?! kanske ja bara knöt den för löst?

tacksam om nån kunde svara...:-)
Tack!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det var nog en trikåsjal ni hade, och det är det som är mysigast till smått :heart: Det finns rätt så långa trikåsjalar, tror att Minimundus har en som är 5,6 eller så.
Vill ni köpa en sjal nu som er ettåring kan få åka redan nu innan bebisen så finns det mjuka och sköna vävda sjalar också (eller så köper ni en av varje, det brukar sluta så iallafall :wink: )

Trikån ska vara rätt så tight knuten, annars blir det lätt svajigt. Ett råd som man brukar ge i sånna här sammanhang är att köpa en sjal som man tycker är snygg, då används den ofta mer :D
Av Millamigirl
njaaa, ja tror nog d blir en trikåsjal åt bebisen sedan...dom e ju int riktit billiga :-(

den förra som vi hade lånat så känndes sådär just å just så ja fick knyten där frampå knyten....:-(
men ja vet int alls hu lång den sjalen var....
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har du möjlighet att gå på sjalträff så brukar det vara riktigt informativt och trevligt :D Kika under Sjalträffar om du är intresserad, eller under Bärsjalsambassadör.
Bor du i närheten av Sundsvall så stär jag gärna till tjänst :wink:
Av Millamigirl
tyvärr...jag bor i finland :-(
å ja vet int alls hur å var nånting finns här....
sjalar e nog int lika populära här som i sverige...tyvärr...:-(
men mer å mer blir dom vanliga...

vet att grannen har en trikåsjal åt sin nyfödde son...ska kanske höra me henne om hon vet nåt eller kan tipsa om nåt å så...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det finns ju några fler här från Finland vet jag... undrar var de bodde någonstans :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Mam säljs här i Sverige också, men jag vet inte om jag har sett några sjalar... Bärskydd vet jag att det finns i det märket.
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:Mam säljs här i Sverige också, men jag vet inte om jag har sett några sjalar... Bärskydd vet jag att det finns i det märket.
MaM ECO och MaM Earth säljs i Sverige och även bärskydden. MaM Wrap däremot tror jag inte säljs längre här i Sverige.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?