Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anhasa
Min andra fråga till er i dag är om det går att få tag på Marimekkos Panelsjal i den röda färgen någonstans? Är mest inne på att köpa en Sino men Marimekkon är ju såå snygg :D
Åsikter om fördelar/nackdelar om dessa sjalar mottas också gärna.

Tack
/Anna
Användarens profilbild
Av jag71
Det är väl bara babyheaven som säljer de här i sverige. FInns den inte där så lägg in en köpesannons här.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag tänkte precis som du och köpte först en sino. Lyckades sedan komma över en brun-turkos marimekko här genom att sätta in en annons under köpes. När jag jämför dem (har inte provat marimekkon på bebis ännu) så tycker jag ändå att sinon verkar vara en bättre bas-sjal för nyfödd, dvs skulle jag bara ha en kvar när bebisen kommer skulle jag välja sinon.
Användarens profilbild
Av anhasa
Jemmah skrev:Jag tänkte precis som du och köpte först en sino. Lyckades sedan komma över en brun-turkos marimekko här genom att sätta in en annons under köpes. När jag jämför dem (har inte provat marimekkon på bebis ännu) så tycker jag ändå att sinon verkar vara en bättre bas-sjal för nyfödd, dvs skulle jag bara ha en kvar när bebisen kommer skulle jag välja sinon.
Tack, då ska jag nog sluta jaga Marimekkon...
Användarens profilbild
Av anhasa
jag71 skrev:Det är väl bara babyheaven som säljer de här i sverige. FInns den inte där så lägg in en köpesannons här.
Tack!
Just nu kan jag inte ens komma åt deras hemsida. Men det lutar åt att det blir en Sino...
Användarens profilbild
Av Jemmah
anhasa skrev:
Jemmah skrev:Jag tänkte precis som du och köpte först en sino. Lyckades sedan komma över en brun-turkos marimekko här genom att sätta in en annons under köpes. När jag jämför dem (har inte provat marimekkon på bebis ännu) så tycker jag ändå att sinon verkar vara en bättre bas-sjal för nyfödd, dvs skulle jag bara ha en kvar när bebisen kommer skulle jag välja sinon.
Marimekkon kan man nog bära i lite längre så det ena behöver ju inte utesluta det andra 8)
Användarens profilbild
Av anhasa
Jemmah skrev:
anhasa skrev:
Marimekkon kan man nog bära i lite längre så det ena behöver ju inte utesluta det andra 8)
Nej det har du ju rätt i såklart, men även om jag gäärna skulle ha många olika sjalar så ska jag verkligen försöka begränsa mig till en trikå och en bärsele denna gång :roll: i alla fall försöka!

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?