Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Min AC Lava lilgger högst på listan. Stork-Anna är jättefin, men fel i färgerna för mig. Gåsen i lila är underbar men avlastar inte så bra med min klump i.. Jag gillr mina ringrebozos mycket också men LAVA är älsklingen, Vilken är din?

[img]http://www.familjeliv.se/Hem/mammabergs ... age=2{/img]
Senast redigerad av Be-Linda den sön aug 24, 2008 10:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av UWO
Antar att det finns en del av dessa trådar? Men det är lika kul ändå! :D

Jag har ju inte burit i speciellt många så jag säger mitt senaste köp: bb-slen.
Tycker den är mjuk och lättknuten och otroligt avlastande!
Användarens profilbild
Av sanna73
Tja, det växlar ju en aning men min Hoppe Sidney kan jag nog inte göra mig av med även om det inte är den jag använder mest just nu (vill helst ha en längre sjal när jag bär lilldottern på magen).
Användarens profilbild
Av MilanE
Mina två wellen. Sequoian är låååång så den är perfekt för magknyt o Granaten är betydligt kortare o perfekt för ryggknyt!

Indioringsjalen är också en favorit, fast vi bär inte så länge i den Men vacker är den! Och gosig o bra avlastning för en ringsjal.

Men svaret är Wellen
Användarens profilbild
Av Helma
Anna Stork är helt klart den bästa! :D
Av anna m
Just nu är det två didysar - ullindion och ninon :heart: men för ett år sedan var jag heeelt hoppedizsåld. Däremot gillar jag inte easycare. Deras regnbåge är inte fin i färgerna tycker jag.
Användarens profilbild
Av Droppen
Easy Sol :heart:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Min nya kärlek är min egenfärgade Wellen Bordeaux (var tills igår en Wellen brun). Men min eviga kärlek tillhör Didy Lisa... Hon är så fantastiskt mjuk och härlig och helt underbar... Vi har verkligen burit jättemycket i henne :heart:
Av anna m
Humleblomstern skrev:Min nya kärlek är min egenfärgade Wellen Bordeaux (var tills igår en Wellen brun). Men min eviga kärlek tillhör Didy Lisa... Hon är så fantastiskt mjuk och härlig och helt underbar... Vi har verkligen burit jättemycket i henne :heart:
Finns bild?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Finaste sjalen är Stork Anna. Skönaste är Easy. Fast det finns ingen färg jag gillar jättemycket bland dem. Jag har en orange, den kommer jag färga till nästa barn.
Användarens profilbild
Av emelie
Vattumannen :heart:

fast vi bär inte i den längre, utan bara i ergon o ibland becon.
Så ska man vara petig så är det ergon som är bärfavorit just nu.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Av sjalarna säger jag Hoppe London. Annars Becon :wink:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?