Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej,
jag undrar hur man gör för att få knytningen att sitta uppe över barnets rygg...min lille gillar att ha armarna utanför (hänger liksom åt ett håll för att kunna se framåt när vi går) och hur hårt jag än knyter (idag var den riktigt hård) så blir det lite slappt efter ett tag då han vispat runt lite vilket i sin tur leder till att han svajar lite och ej har fullt ryggstöd (om ni förstår vad jag menar)? Är det bara att tighta till knytningen eller gör jag något fel? Gillar ryggomslut (och älskar Eden Babys nya instruktioner, de är grymt bra!)

Dessutom, när jag bär honom länge så händer det att det läcker från blöjan, vad göra åt detta? Idag var vi ute i 90 minuter ungefär och jag bytte på hoom precis innan jag knöt upp honom...brukar ni andra byta oftare då ni bär länge eller vad?
Användarens profilbild
Av frida
Så blir det för mig också, får justera efter ett tag. Tycker det blir lite bättre med knut på bröstet.
Blöjläckage händer inte så ofta trots tygisar. Ni får kanske ta en kisspaus :) Passa på när det ändå är dags att fixa knytningen.
Användarens profilbild
Av asz
Okedoki (och tack för svar)!

:D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?