Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av zarazol
Jag behöver råd! Trots att sjalgarderoben dignar av bärdon, så känner jag att någonting saknas, nämligen en ny vävd långsjal! Jag bär båda mina barn dagligen, den stora i Ergo på ryggen och den lilla i olika sjalar på magen, men jag är inte helt nöjd med någon av dessa sjalar. Min Hoppis är för tjock och knölig, Ella Roon för färgsprakande (o dessutom har jag inte fått bort den starka doften, trots säkert 20 tvättar), Sinon avlastar inte lika bra nu när lilla är tung, ringsjalarna orkar jag bara bära i kortare stunder, och Ergon tycker jag är bäst på ryggen.
Så, kan någon hjälpa mig? Vilken sjal är er favorit? Och finns den, den ultimata sköna och vackra sjalen?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Didymos (jag gillar Indio bäst) eller Easycare tycker jag att det låter som om du behöver :wink:
Av anna m
Jag gillar också didymos indio eller de jaquardvävda. Ninon jag har nu är underbar!! De är både vackra och sköna!! :love:
Användarens profilbild
Av tesoj
Bebina stjärntecken är vår favorit just nu. Har sedan tidigare didymos Iris, Rebozo, Gås och en tjock hoppe.
Användarens profilbild
Av Dafe
Vår Didymos Iris är den bästa. Den får aldrig flytta.
Användarens profilbild
Av MilanE
Didymos Wellen är nog faktiskt våran favorit, Easycare Lava strax därefter...
Användarens profilbild
Av zero.sara
didymos wellen och indio är våra favoriter 8)
Av zarazol
Super!
Det verkar ju sannerligen som att det är en Didymos jag måste införskaffa, vilken jordskredsseger!

Stort tack för hjälpen, alla!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?