Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Idag har jag gått omkring i Alvesta som en vandrande reklampelare för fördelarna med sjal. Det var marknad och runt omkring mig trängdes mängder av svettiga mammor och pappor som försökte navigera barnvagnar och hålla reda på barn i folkvimlet. Jag gled lätt fram och visste precis var Millan var hela tiden.

I leksaksaffären kom en av expediterna fram och frågade hur jag knutit upp Millie på ryggen. Hon hade använt sjal när hennes barn var litet men tappat bort knytinstruktionerna så nu visste hon inte hon skulle göra för att bära på ryggen. Lite svårt att förklara hur jag gjort utan att knyta upp (vilket jag inte kände för i den trånga butiken) så jag tipsade såklart om sjalbarn.

Hej, hej om du hittar hit! :D
Användarens profilbild
Av Catti36
Visst är det roligt när man snabbt och smidigt navigerar förbi alla föräldrar med vagn, när man själv har har sitt lilla sjalbarn eller selbarn!
Eller ännu värre, föräldrar som måste bära långt i famnen pga att barnet inte orkar gå längre. Ser jättetungt och snett och jobbigt ut!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?