- fre aug 15, 2008 17:37
Har burit väldigt mycket idag p.g.a att dottern, 4 mån, har varit gnälligare än vanligt. Och nu ser jag plötsligt att hennes ena ben blivit småprickigt! Det är pyttesmå mörkröda prickar, ser ut ungefär som små, små brustna blodkärl, svårt att beskriva. Som ett sugmärke fast mycket glesare mellan dom små röda punkterna.
Det enda jag kan komma på som orsak är att hennes ben blivit klämt av sjalen på något sätt och att jag strypt blodtillförseln och därför har blodkärl brustit. Fan, det känns ju som att jag har misshandlat henne!!!
Jag vet att min man vid ett tidigare tillfälle påpekat att hennes ben sett lite blått ut när jag haft henne i sjal och då knöt jag genast loss henne.
Är det någon som har upplevt att det kan bli så här när man bär i sjal? Vad har jag gjort för fel?
Det enda jag kan komma på som orsak är att hennes ben blivit klämt av sjalen på något sätt och att jag strypt blodtillförseln och därför har blodkärl brustit. Fan, det känns ju som att jag har misshandlat henne!!!

Är det någon som har upplevt att det kan bli så här när man bär i sjal? Vad har jag gjort för fel?