Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Såg denna när jag var och handlade igår. http://www.amazon.com/Evenflo-Snugli%C2 ... B0010WDT78 Bild och på paketer var det en bild på en man som bar i selen på ryggen. Det var tyvärr äeven en bild på en "mamma" som bar på magen i vanlig Baby Björn anda, men ändå. Tyvärr verkar den lite smal i grenen som på vanliga BB/BB-kopior, men jag blev impad av att det finns en sele som faktiskt verkar lite bättre än BB och som kostar 1/3 av BB och som säljs i "vanliga" affärer.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Den ser... ja, okej ut. Avbärarbälte på höften är ett stort plus. Men den där barnet-sitter-i-en-egen-avdelning-som-sedan-hakas-fast-på-bärarens-sele-grejen tycker jag verkar svajig (har ju provat en sele med den principen av känt fabrikat).
Användarens profilbild
Av Panakeia
Ullegulle78 skrev:
Poffan skrev:Och mobilficka på barnet? :roll:
Jag hoppas intensivt att det är en flask-ficka... :?
tja....allting blir vad man gör det till, kan no lägga småpengar i den med om man vill! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Panakeia skrev:
Ullegulle78 skrev:
Poffan skrev:Och mobilficka på barnet? :roll:
Jag hoppas intensivt att det är en flask-ficka... :?
tja....allting blir vad man gör det till, kan no lägga småpengar i den med om man vill! :wink:
Coolt med egen mobil till bebisen! :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den såg ju OK ut för bäraren, men sådär för barnet :?
Av herilane
Ett steg i rätt riktning, får man väl ändå medge.
Användarens profilbild
Av Pallas
Men? Hur får man dit barnet? Det såg ju ut att behövas en hel armé av medhjälpare med alla de där spännena? Men den ser ok ut att bära i, höftbältet är ju A och O, utan det är det värdelöst att bära nåt öht.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?