Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Var i Sthlm med bägge barnen i förra veckan och efter en låång tur på stan tog Nattes ork slut. I min väska låg dock en sling som jag krängde om mig och honom på ett par sekunder och fick upp honom på höften samtidigt som jag kunde hålla Em i handen. Bakom mig kom en kvinna och ett barn i 10-12 års åldern som vände sig om säkert 10 ggr och tokglodde på vad jag gjorde och sedan när jag bar. Och jag var så intressant att kvinnan helt missade en trotoarkant och dröp i backen. Som tur var slog hon sig inte ... men jag måste ju vara värsta kändisen för att få den uppmärksamheten 8) Eller bara märklig som släger upp en 4-åring i ett tygstycke (som inte tar någon plats i väskan utan bara är så smart även om man inte orkar bära timtal med den men tillräckligt länge för att benen skall få vila + att det var så gosigt när han vilade huvudet mot mig)
Användarens profilbild
Av MilanE
:Hahaa: så det kan gå! ;)
Användarens profilbild
Av Bina
:rofl: :rofl:
Av anna m
:lol: När Liv och Sonja var nyfödingar bar min man och jag varsin bebis på magen och då gick folk in i lyktstolpar och snubblade på trottoarkanter :lol: Bor i småstad och var först med att sjala här ;)
Användarens profilbild
Av Monique29
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av Diesel
:lol:
Användarens profilbild
Av tulasi
:rofl:
Användarens profilbild
Av Droppen
:lol: :tumup:
Av Flodisen
Ja som det kan gå. :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Ibland tror jag att de blir så chockade för att de upptäcker att det finns sätt ATT FÅ SLUT PÅ GNÄLLET. :shock: :D Kan man verklgen göra så och så enkelt typ. :D

Mina kassa knän och fötter klarar bara kort sällanbärande med en 2+ åring. Men maken orkar mera. Vi har en bild på dagis-familje-tavlan till D där han åker sele när maken klipper gräset. Den har ju fått lite kommentarer.
Användarens profilbild
Av sanna73
Man har ett stort ansvar som sjalbärare, så man inte skadar sina medmänniskor :this: :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:rofl:
Användarens profilbild
Av mammahappy
:rock: Jaaa klart att du är kändis ju!!! :app:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?