- mån aug 11, 2008 10:43
Jag ska snart få träffa filuren som ligger i magen och gömmer sig! Nu börjar vi räkna ner dagarna och packa BBväskan. Det blir vårt andra barn och vi bar vår "stora" kille från han var 1 vecka gammal MEN en här gången ska bebisen komma med kejsarsnitt och jag är sugen att verkligen bära från start.
Jag vill packa ner sjalen i BBväskan den här gången men har ju ingen aning om exakt hur tokigt ont jag kommer ha efter snittet, är det ens en möjlighet att jag kommer kunna bära barnet på BB? Hur mådde ni andra efter snittet, det blir ett planerat snitt för min del. Hur lång tid tror ni det tar innan jag kan bära bebisen i sjalen? hur knyter jag bäst?
ja ni hör ju alla tips å råd är välkomna
Jag vill packa ner sjalen i BBväskan den här gången men har ju ingen aning om exakt hur tokigt ont jag kommer ha efter snittet, är det ens en möjlighet att jag kommer kunna bära barnet på BB? Hur mådde ni andra efter snittet, det blir ett planerat snitt för min del. Hur lång tid tror ni det tar innan jag kan bära bebisen i sjalen? hur knyter jag bäst?
ja ni hör ju alla tips å råd är välkomna

Stolt sjalmamma med buspojkarna storebror f april 2007 och lillebror f augusti 2008, bonusdotter f aug 2003.Bär i långsjal, mei tai och ringsjal. Tror att mei tai är guds gåva till småbarns familjer!