Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är så sugen på en helröd sjal sen jag slutat använda min Sino Fjällnejlika.

Men vilken av jordens alla helröda sjalar har bästa avlatsing och inte är så tjocka??
JAg blir varm av bara tanken på en tjock sjal...

Dom jag kommer på så här på rak hand:
Hoppediz Paris
Stork Leo Rouge
Easy enfärgad röd

Fler??
Användarens profilbild
Av Vida
Hemmafärgad extratunn hoppe?

rekomenderas :)

Eller en röd/körsbärs gås...
Användarens profilbild
Av CosyTess
NeaVida skrev:Hemmafärgad extratunn hoppe?

Åh!
Har du provat färga en tunn hoppe??
Jag har varit sugen på det faktiskt eftersom den "röda" gåsen inte är röd utan mer hallonröd... vilket inte jag gillar... men färga en Kairo borde ju bli bra???
Användarens profilbild
Av diddeldi
eller en indio rubin kanske? eller någon av de andra röda didysarna, t ex wellen granat, indio röd/svart, ellips röd, jakob, indio korall.

edit: såg att det var helt helt röd du vill ha. rubinen har i och för sig struktur men är liksom helröd ändå tycker jag.
Användarens profilbild
Av idamlolsson
Alltså jag har en Easy helröd som är helt fantastiskt underbar att bära i. Den är ju då inte supertunn förstås, men betydligt tunnare och smidigare än min hoppe (som då INTE är en tunn hoppe förstås).

Och Easyn är sådär härligt, riktigt klarröd. Jag älskar den. Den är bara helt perfekt. (alla andra bärhjälpmedel har just nu hamnat på undantag...)
Av Ponyo
CosyTess skrev:
NeaVida skrev:Hemmafärgad extratunn hoppe?

Åh!
Har du provat färga en tunn hoppe??
Jag har varit sugen på det faktiskt eftersom den "röda" gåsen inte är röd utan mer hallonröd... vilket inte jag gillar... men färga en Kairo borde ju bli bra???
Jag har färgat en tjock hoppe (osaka) och det kan rekommenderas.
Blev grymt bra. (blev lite varmare i tonen än på förpackningen)
Kan tänka mig att kairon är ännu bättre att färga.
Användarens profilbild
Av CosyTess
idamlolsson skrev:Alltså jag har en Easy helröd som är helt fantastiskt underbar att bära i. Den är ju då inte supertunn förstås, men betydligt tunnare och smidigare än min hoppe (som då INTE är en tunn hoppe förstås).

Och Easyn är sådär härligt, riktigt klarröd. Jag älskar den. Den är bara helt perfekt. (alla andra bärhjälpmedel har just nu hamnat på undantag...)
Det bidde en Easy Helröd!!
Nu får jag bara vänta på att den dyker upp :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?