Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Flaxa
Till vårt stora barn har vi en Ergo och vi hade en trikåsjal och en Baby Björn (slå mig inte) när hon var mindre.

Till nästa barn skulle jag vilja ha en ergonomisk sele men med spännena fram, som på Baby Björnen, för maximal smidighet. Det har ju kommit så många nya selar de senaste åren, så finns det en sådan sele nu? Tips mottages jättetacksamt. :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Beco butterfly har ju spännen fram. Bondolino är nån slags hybridsele som eventuellt kan uppfylla dina önskemål.
Av Flaxa
Tack för svaret! Har ju kollat lite smått på becon på Edenbaby men inte reagerat på att spännen faktiskt sitter fram! De är ju dessutom himla fina. Fast dyra! Ska kolla in den andra selen oxå.
Användarens profilbild
Av Myrten
Vi fick barn nr 2 för två månader sedan och jag skulle ha valt Beco Butterfly eftersom du kan bära spädbarn på ryggen i den. Jag tycker det är jättejobbigt att inte kunna bära, lyfta och vara nära vår 2-åring när jag har Lova på magen, framför allt vid lämning och hämtning på dagis.

Jag har precis beställt en Beco från USA via en kompis då det är rea på de selarna där just nu (runt 100 dollar) och dollarn står lågt i kurs (6,25 kr förra veckan). Jag har alltså inte provat Becon utan chansar på att jag kommer att gilla den. Annars fungerar vår Manduca super för spädis på magen.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?