Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Igår var första gången som jag knöt upp Basse på magen i Groddyn och gick ut med honom i den. Jag blev så lycklig, jag fick till en bra knytning och jag blev så paff över hur bra den avlastade när jag väl fått till knytningen! :vågen: Jag har aldrig testat någon annan långsjal och trodde inte att det var något för mig eftersom jag aldrig fått det bra, men det kanske det är ändå?

Jag har tidigare bara använt den med Jonathan i, och då bara på ryggen, men har aldrig fått det till att kännas bra. Jag hade gett upp hoppet om Groddyn och så blev det så här bra när jag knöt på magen med Basse i den!

Tyvärr slutade alltihop med att Basse var superhungrig när han sedan vaknade i sjalen, så jag fick snabbt ta av mig den och lägga till honom, annars hade jag tänkt ta ett kort på oss när vi kom in igen... Jag får klara mig utan bildbevis och hoppas att jag lyckas göra om knytningen igen!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?