Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Alltså. Skruttan är tre månader.När hon var omkring veckan gammal började vi testa med sjalen, det har ju gått bättre och bättre!

Har henne, som vanligt, i sjalen för en stunds vila(enda stället hon sover länge på!) och jag känner en sådan total kärlek. Nästan så jag blir lite tårögd. Har alltid "älskat" henne. Men just i sjalen är det något speciellt!

Är ju på G att byta till vävd, men kommer nog aldrig att göra mig av med min trikå. Där sover hon gott i bara blöja omsvept av en varm och mjuk sjal med en mamma som är totalt lugn och avslappnad! :heart:

KÄRLEK!
Användarens profilbild
Av busflickan
:heart:

Jag förstår vad du menar även fast jag aldrig använt trikåsjal. Att ha en sovande bebis i sjalen på lagom pussavstånd, det är kärlek :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Användarens profilbild
Av Diesel
Av Kleopatrina
:heart: :heart: :heart:
håller med alla ovanstående
Användarens profilbild
Av Myrten
Underbart! Vi använder också trikåsjalen och hoppas kunna göra det ett bra tag till, myyys!
Av doc
Ellen och jag skrev:Alltså. Skruttan är tre månader.När hon var omkring veckan gammal började vi testa med sjalen, det har ju gått bättre och bättre!

Har henne, som vanligt, i sjalen för en stunds vila(enda stället hon sover länge på!) och jag känner en sådan total kärlek. Nästan så jag blir lite tårögd. Har alltid "älskat" henne. Men just i sjalen är det något speciellt!

Är ju på G att byta till vävd, men kommer nog aldrig att göra mig av med min trikå. Där sover hon gott i bara blöja omsvept av en varm och mjuk sjal med en mamma som är totalt lugn och avslappnad! :heart:

KÄRLEK!
Känner det samma! :heart:
Användarens profilbild
Av Monnis
Användarens profilbild
Av sanna73
Vet precis vad du menar :heart:
Användarens profilbild
Av Isanna
:heart: Det är någor visst med att få vara så nära, så nära! :heart:
Användarens profilbild
Av Elfsborgslinda
:heart: Skönt o tryggt att känna närhet
Av Woodgroves
Visst är det en underbar känsla?! :heart: Känslan och kärleken finns kvar när man bär ett sovande barn på ryggen, men det är inte riktigt samma sak. Den där första tiden i trikåsjalen är underbar.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?