Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
Igår skulle mina föräldrar åka paddan här i Göteborg och jag och sambon stod på bron och kollade när de skulle åka iväg. Rätt vad det är säger sambon "Vad sjutton har hon på sig?" och pekar på en kvinna med en sjal på sig. Jag tror att det var en mei tai men är inte säker. Det fanns inget barn i sjalen för h*n hade en flytväst på sig (om jag inte minns helt tokigt). Å så fort sambon hade visat mig kvinnan blev jag eld och lågor och började babbla som sjutton om vad det var och att man faktiskt kan bära mer än spädbarn i sjal (kan inte säga hur stor barnet var men typ 1-2 år (har supersvårt med ålder). När sambon fick se kvinnan med tyg virat runt sig tyckte han att det såg konstigt men när jag hade förklarat att det var en sjal och att det nog var en mei tai blev svaret först "Jaha..." och "Finns det flera olika oxå.....?" men han tyckte nog att det var rätt intressant att se en i verkligheten. Tyvärr var vi långt ifrån och det hade varit roligare att se barnet i sjalen men det var ändå kul att se en sjal i verkligheten och att sambon oxå var med.

Men ibland blir han nog lite tokig på mig för går vi på stan kan jag kommentera många gånger om familjer vi möter att det hade varit lättare med sjal. Naturligtvis bara så att min sambo hör det (hoppas jag). En gång var ett ypperligt exempel när vi gick ut från IKEA, mamman bar på ett spädbarn och samtidigt på träskivor och pappan på något annat plus att jag har för mig att de redan hade barn som i alla fall gick själv. Mamman fick stanna för träskivorna for åt olika håll och hon kunde inte hålla dem eftersom bäbisen låg på andra armen. Det var så lysande exmepl att när jag sa att sjal hade varit bra så sa sambon att han visste att jag skulle säga det. Han kanske har börjat förstå varför vi ska ha sjal om vi får barn :wink: :P.
Av doc
Finns en sån tendens även hos oss.... :)
Fast nu jobbar mannen alldeles för mycket blir bara enstaka gemensamma promenader. :?
Av eamane
:lol:

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?