Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är en Manduca beställd! :D

Jag frågade maken lite försiktigt om han tyckte det var helt galet att köpa en till sele. :hide: Jag har ju en beco och sålde nyss en ergo... Men då svarade han med ett leende att i så fall har jag väl varit galen ett tag och han har inte klagat... :hellu:
Vaddå?? Jag har ju faktiskt bara två trikå, två ringsjalar och fyra vävda. Och bara en sele... :floet2: Men om han visste att jag ligger i lä i jämförelse med somliga här på forumet så kanske jag får SB-förbud... :lol:
Användarens profilbild
Av emellen
Man ska inte bry sig om vad maken tycker om sjal/sele-inköp... :wink: (och jag frågade min man precis samma sak när jag köpte en Beco trots att jag hade en Manduca sen innan :lol: )
Användarens profilbild
Av lingonben
Yo Mama skrev:Man behöver faktiskt en manduca.
:iagree: Ja, visst behöver man det?! 8)

Det blev en petrol.
Användarens profilbild
Av sanna73
Efi skrev:
Yo Mama skrev:Man behöver faktiskt en manduca.
:iagree: Ja, visst behöver man det?! 8)

Det blev en petrol.
:hmm: så en manduca behöver man, får skriva upp det på listan över måsten helt enkelt :notes:
Av doc
emellen skrev:Man ska inte bry sig om vad maken tycker om sjal/sele-inköp... :wink: (och jag frågade min man precis samma sak när jag köpte en Beco trots att jag hade en Manduca sen innan :lol: )

Det tycker jag med. :wink:
Av eamane
Det är väl bara att beställa? Inte frågar man väl sambon/maken? Man bara talar om att nu beställer jag! Om en det :roll:
Användarens profilbild
Av lingonben
eamane skrev:Det är väl bara att beställa? Inte frågar man väl sambon/maken? Man bara talar om att nu beställer jag! Om en det :roll:
Om jag jobbade och fick "min egen" lön, så ja då är det bara handla. Men just nu snålar vi ju dagar och lever mest på makens lön... så då tycker jag det är juste att kolla av med honom innan jag handlar upp månadens pengar! :wink:
Men jag brukar nog oftast få det jag vill ha... :lol: Jag är inte så farlig på shopping... tror jag! :P

Vilket som är den här nu! :D
diddeldi har visst inte semester den här veckan! Tack för snabb service! :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grattis till manducan :)
Jag talar också om för maken när jag köper en dyrare sjal eller sele, ofta tycker han att jag "tjatar hål i huvet" Men oftast himlar han bara med ögonen och säger har du bara betalt alla räkningar och köper mat så... :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?