Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Hur länge kommer habegäret att sitta i?
Det finns en sjal som jag så gärna så gärna vill ha men jag bär ju knappt i sjal längre. Om jag bär i något så är det i sele.
Är man helt urbota idiotisk om man köper en till?
Jag vet att svaret jag får säkert är till min fördel men om vi tänker lite realistiskt? :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Hej kära vän!

Jag som aldrig med detta sista sjalbarn väljer en sjal före sele väntar just hem en ny kärlek - en lång en som skall få bo här just "bara för att"... så jag kan inte säga att det är fel :loving:

Hellre nu än när det är helt otänkbart att bära... tänk om du inte skaffar fler barn - då kommer drömsjalen hemsöka dina drömmar resten av livet 8)
Användarens profilbild
Av sus
Har man råd (och plats) kan man köpa vad som helst tycker jag (utom möjligen andra människor för det tycker jag är omoraliskt!)
Jag har hört att man kan använda sjalar till massa annat än att bära barn i också, Kanske behöver ni en sjalgunga?
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag skulle också säga Passa på medan du överhuvudtaget bär! Den går ju faktiskt att sälja senare...
Användarens profilbild
Av Pipis
sus skrev:Jag har hört att man kan använda sjalar till massa annat än att bära barn i också, Kanske behöver ni en sjalgunga?
:iagree: En sjalgunga på balkongen skulle väl inte vara helt fel :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
sus skrev:Har man råd (och plats) kan man köpa vad som helst tycker jag (utom möjligen andra människor för det tycker jag är omoraliskt!)
Jag har hört att man kan använda sjalar till massa annat än att bära barn i också, Kanske behöver ni en sjalgunga?
:iagree:

Precis så! :lol:
Av eamane
Sjalar kan användas till mycket. KÖP :twisted:
Användarens profilbild
Av Måsen
Ingen här skulle tycka att det var konstigt att köpa en sjal även om man knappt bär. Begäret känner vi ju till! :lol:

Vad är det för sjal du drömmer om Tisse-vännen?
Användarens profilbild
Av Catnip
Här använder vi sjal till (förutom att bära med):

*pläd framför TV'n
*pläd att svepa om sig och gäster ute på altanen
*sjalgunga
*kudde under huvudet
*kudde i svanken
*solskydd i bilen
*bädda till dockor
*att lägga bebis på på golvet/matbordet/soffan/tvillingvagnen
*sjala fast på vanlig stol istf barnmatstol
*vackra utsmyckningar (sjalflätor)
*mörkläggningsgardin på semestern
*reklam för och utbildning i sjalbärande
*x-tra kjol på stranden (ok lite lång kanske, men ändå)

osv... = det finns alltid plats för ytterligare en sjal...
:D
Av Jenny
Måsen skrev:Ingen här skulle tycka att det var konstigt att köpa en sjal även om man knappt bär. Begäret känner vi ju till! :lol:

En wellen Lime :heart:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Tisse skrev:
Måsen skrev:Ingen här skulle tycka att det var konstigt att köpa en sjal även om man knappt bär. Begäret känner vi ju till! :lol:

Jag förstår dig. Jag som aldrig gillat grönt blev totalt kär i den :love: . Den kommer nog aldrig få flytta härifrån.
Användarens profilbild
Av thanisa
Tisse skrev:

Är det lind eller är det lime du menar? Skulle jag komma över en lime hade jag nog köpt med en gång trots att jag redan har en aqua och en petrol som är liknande i färg med limen.

lime var en liten upplaga som gjordes och sedan beslöt de sig för aquan. Kan visa en bild på den exkluiva limen

Bild

Såg att en del amerikanska sidor kallar lind för lime. Men den ursprungliga wellen lime är den som syns ovanför och den hade jag inte tackat nej till.
Användarens profilbild
Av MilanE
thanisa skrev: Bild
:love:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
thanisa skrev:
Tisse skrev:

Är det lind eller är det lime du menar? Skulle jag komma över en lime hade jag nog köpt med en gång trots att jag redan har en aqua och en petrol som är liknande i färg med limen.

lime var en liten upplaga som gjordes och sedan beslöt de sig för aquan. Kan visa en bild på den exkluiva limen

Bild

Såg att en del amerikanska sidor kallar lind för lime. Men den ursprungliga wellen lime är den som syns ovanför och den hade jag inte tackat nej till.
Didymos själva kallar Linden för Lime på deras engelskspråkiga sida :roll:

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?