Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
Aaa, smart! (och det VAR ju verkligen NÖDlösningar, det handlade ju om katastrofområden!)

Jag har burit mina i allt möjligt, en kofta, axelväska, midjeväska, i tröjan, med en handduk, osv.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Helene skrev:axelväska, midjeväska
Detta var spännande, nu får du förklara :-)
Användarens profilbild
Av Helene
Beckah82 skrev:
Tja, axelväskan hängde bara som vanligt över axeln (över bröstet alltså, som en ringsjal) och barnet satt på väskan, axelbandet på utsidan av benen och så höll jag en arm runt barnet! (detta var mest för att slippa att tyngden bara var på en arm, jag var ju fortfarande tvungen att hålla i barnet men fick hjälp av väskan just att hålla upp barnet)

Midjeväskan har använts som ett "höftstöd" för barnet att sitta på, som när man bär bara på höften. Och även som ett extra stöd när barnet suttit inuti koftan.

Och har man en hammockbag så kan man ju bära barnet i väskan! ;-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Helene skrev:
Beckah82 skrev:
Tja, axelväskan hängde bara som vanligt över axeln (över bröstet alltså, som en ringsjal) och barnet satt på väskan, axelbandet på utsidan av benen och så höll jag en arm runt barnet! (detta var mest för att slippa att tyngden bara var på en arm, jag var ju fortfarande tvungen att hålla i barnet men fick hjälp av väskan just att hålla upp barnet)

Midjeväskan har använts som ett "höftstöd" för barnet att sitta på, som när man bär bara på höften. Och även som ett extra stöd när barnet suttit inuti koftan.

Och har man en hammockbag så kan man ju bära barnet i väskan! ;-)
Ja smart! Antar att du inte har en sån där nätt liten handväska med smaaaalt axelband hehe det var en sådan jag såg framför mig men när jag bytte ut bilden till bredare axelband kändes idén bekvämare :-)

Då fattar jag precis.
Användarens profilbild
Av Amiechan
Smart! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag bar mycket i morgonrocken då M var pyttis och ville att man skulle gå med henne mitt i natten :lol:
Av Clementin
Jag brukar bära i munkjacka eller ett tight linne ganska ofta. :)
Användarens profilbild
Av moda
byxorna var ju kul!! Blir det kris är det alltså bara att dra av sig brallorna och upp på ryggen :lol: Kan se mig själv panikstressad på ICA :whut: Kanke inte...
Användarens profilbild
Av 4ungar
tja varför köpa dyra sjalar o selen :wink: vi har fullt med bärdon hemma i garderoben jue :lol:
Användarens profilbild
Av Helene
4ungar skrev:tja varför köpa dyra sjalar o selen :wink: vi har fullt med bärdon hemma i garderoben jue :lol:
:nono: Shhhyyyy!

Kan vi enas om att inte visa den här tråden för våra män!?
Användarens profilbild
Av 4ungar
Helene skrev:
4ungar skrev:tja varför köpa dyra sjalar o selen :wink: vi har fullt med bärdon hemma i garderoben jue :lol:
:nono: Shhhyyyy!

Kan vi enas om att inte visa den här tråden för våra män!?
absolut :wink:
Användarens profilbild
Av MilanE
NeaVida skrev:Jag tyckte det här var en smart lösning annars:

http://www.youtube.com/watch?v=pi5Zuf6L ... re=related

Då har man ju dessutom ingen vikt alls på axlarna...
Tänk PRECIS sådär ser jag också ut i underkläderna....öööhhh not! ;);)

Bär inte Tella sådär heller, men man kanske skulle testa :hellu:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?