Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vara Nära har just nu 20 % rabatt på Devo Looma scarf/sjal. Den kostar 135 kr istället för 169 kr. Jag beställde en igår som kom fram idag (tack för snupersnabb leverans).

Men, så fort jag slitit upp paketet och stod och kände på det lena tyget så kom vår 2-åriga dotter och la beslag på den. Hon sa att det var hennes sjal och gick genast för att hämta en docka att bära i sjalen. Sedan sov hon middag både med docka och sjal.

Så nu har jag beställt en sjal till, fast i en annan färg. Så kan det gå... Det är tur att jag är gjord av pengar :roll:.
Senast redigerad av Myrten den tor jul 10, 2008 14:38, redigerad totalt 1 gånger.
Av eamane
:lol: Kanske man skulle kolla in 8)
Användarens profilbild
Av Ester
ja jag gick in på sidan och blev typ sugen att köpa varenda färg som fanns....de var verkligen superfina!
Användarens profilbild
Av Myrten
Sjalen/scarfen testades idag som solskydd när vi var ute och gick med vår 4-veckosbebis som sov i Sinon. Vi draperade helt enkelt en del av tyget över hennes ansikte. Det fungerade utmärkt och inget paraply behövdes.

Jag kan också tänka mig att sjalen fungerar jättebra som sovstöd när barnet somnar på ryggen och behöver ett stöd för huvudet.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?