Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emellen
Ååååh, den där skulle jag vilja ha... om jag bara hade en bebis som gillade att bli buren
Användarens profilbild
Av verre
jag la just ett bud på 250 men reservations priset blev inte uppnått.
Användarens profilbild
Av Ester
attans att det inte är nån färgställning jag funkar i ....hade tagit köp nu dirket om det varit det!
Användarens profilbild
Av Myrten
Nu är det nära att jag inte kan hålla fingrarna i styr...
Användarens profilbild
Av emelie
Aaaaarrrgh! Mina barn vill inte bäras i sjal längre. :hopmad: Vilket kap det hade varit!

Men alltså... varför har man utrop från 1kr om man har ett reservationspris? :? :roll:
Användarens profilbild
Av Myrten
Beckah82 skrev:KÖP NÅGON för fasen innan jag gör det och jag har inte råd! :lol:
Men jag ser att du bjuder i alla fall... :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Myrten skrev:
Beckah82 skrev:KÖP NÅGON för fasen innan jag gör det och jag har inte råd! :lol:
Ja jag är nyfiken på vad reservationspriset ligger på. vill ha den och 400 är billigt men för mycket för mig :-9

Hoppas på att någon ska hoppa in och köpa NU.
Användarens profilbild
Av Myrten
Myrten skrev:
Hörrudu Beckah82, du triggade mig att trycka på köp-knappen! (Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...) Så nu är jag med Hoppe igen. Tänkte ta med den ner på landet och göra en sjalgunga. Härlig färg att hänga i grönskan! Jag antar att jag får säga tack! :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Myrten skrev:
Myrten skrev:
Hörrudu Beckah82, du triggade mig att trycka på köp-knappen! (Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...) Så nu är jag med Hoppe igen. Tänkte ta med den ner på landet och göra en sjalgunga. Härlig färg att hänga i grönskan! Jag antar att jag får säga tack! :D
Pustar ut hehehe :-D grattis till kapet :-) *avis*
Användarens profilbild
Av emelie
Myrten skrev:
Myrten skrev:
:app: Grattis till jättekapet!
Av eamane
Hehe :twisted: GRATTIS :)
Användarens profilbild
Av tweed
Grattis! Eller ska jag säga förlåt? :wink:
Användarens profilbild
Av Myrten
kvarnvik skrev:Grattis! Eller ska jag säga förlåt? :wink:
Du får säga grattis, du har gjort två människor glada idag! Min man firade mitt spontana sjalköp med att köpa CD-skivor på CDON för ungefär motsvarande summa. Inte kunde jag säga något om det. Vi båda har fått förlusta oss ekonomiskt och nog tror jag att vi blev lite lyckligare av det!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?