- tis jul 08, 2008 01:16
Nu har jag äntligen kommit igång att bära med sjalen och det är så härligt!!!
Helt plötsligt så är det inte alls jobbigt att "bära"
omkring på nån av töserna när vi storhandlar på Ica, är ute i trädgården eller bara här hemma.
Jag köpte sjalen (en Tricot-Slen) ett tag innan minstingen (Bella 3 mån) föddes, med tanken att jag skulle använda sjal istället för att köpa syskonvagn. Men fick aldrig till det och sjalen hamnade i garderoben. Tog fram den igen för lite mer än en vecka sen, dammig och dan, och la in en knythjälpsefterlysning här på Forumet som svas och Tisse genast nappade på. Tack tjejer!!
Efter två timmars picnic i svas trädgård och knyta knyta knyta så tycker jag att jag fick till det ganska bra. Bella sitter nu dagligen i sjalen och stormtrivs, ännu roligare är att min Elin (20 mån) som aldrig blivit buren i sjal tidigare också gillade det. Hon blev så glad och uppspelt så det slutade med att jag fick göra en egen sjal till henne som hon kan bära dockan i när jag bär lillasyster.
Är helt fast i sjalträsket redan
.......och har sett en alldeles underbar sjal som jag bara måste ha
...........känns det igen??

Jag köpte sjalen (en Tricot-Slen) ett tag innan minstingen (Bella 3 mån) föddes, med tanken att jag skulle använda sjal istället för att köpa syskonvagn. Men fick aldrig till det och sjalen hamnade i garderoben. Tog fram den igen för lite mer än en vecka sen, dammig och dan, och la in en knythjälpsefterlysning här på Forumet som svas och Tisse genast nappade på. Tack tjejer!!

Är helt fast i sjalträsket redan
.......och har sett en alldeles underbar sjal som jag bara måste ha

Lina, mamma till
Mikael Elin Isabella
~ Tricot-Slen ~

~ Tricot-Slen ~