Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag var på möhippa i går, och där var en mamma med en 7v gammal flicka som inte tyckte det var lika kul med allt spektakel som sin mamma.
Jag sa lite i förbifasten, du borde pröva att bära henne i sjal :floet2:
Och hon blev lite intresserad och frågade lite.. så jag kunde ju inte låta bli att svänga förbi hemma under dagen och hämta ett gäng olika sjalar som hon fick prova :roll: hon gillade det väldigt mycket.. :vågen:
och det kändes bara som.. vad var det jag sa :wink:
Hur kan man bli lycklig av att andra gillar att bära i sjal ??? känner mig lite knäpp..
Användarens profilbild
Av lillvilda
:D det är så roligt när barnen direkt visar att dom gillar sitta i sjalen då blir föräldrarna ofta frälsta direkt och genom att bära blir ju livet så mycket enklare. Jag fattar inte hur vi skulle klarat oss genom sonens första år utan bra bärredskap. För oss blev upptäcken av mei tai räddningen. Nu i efterhand märker jag att vår son måste ha gråtit ovanligt lite som bebis, men å andra sidan var han ju alltid nära mamma och pappa.
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: Visst blir man glad när man får visa någon annan hur bra det kan vara att bära i sjal :)
Av fridaerix
Ja :D det blev ett lycko pirr i magen.. helkonstigt.. :roll:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?