Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JinxLinda skrev:Röda dagar är väl onödigtkatha skrev:Haha.![]()
![]()
![]()
Ni måste vara de enda som inte gillar röda dagar! Då vill man ju ha familj och vänner kring sig men inte ni nej, ni vill bara vänta sjalar!![]()
![]()
Kärringarna mot strömmen, det är ni det!
Men vadå? Sambon och jag går hemma, mamma jobbar halvtid, pappa jobbar skit olika veckor och är hemma väldigt mycket. Röda dagar innebär bara att inget är öppet och att ingen post kommer, i övrigt är det ju ingen skillnad
sapos skrev:Nyss ute och kolla brevlådan men posten hade inte varit änJag ska snart kolla vår låda. Om jag vågar.
sapos skrev:Ja, visst gör jag! Problemet är att jag inte blir direkt förälskad i något mönster de har. Men funderar på den här:Jemmah skrev:Nu väntar jag inte på några fler sjalar men jag beställde ett stort pyssligt paket från sykompaniet igår som jag väntar på.Du behöver VERKLIGEN en AP!!!
Sen funderar jag om jag behöver en AP...
sapos skrev:Här lär det inte komma nått intressantJinxLinda skrev:Ja gör detsapos skrev:Nyss ute och kolla brevlådan men posten hade inte varit änJag ska snart kolla vår låda. Om jag vågar.
Jemmah skrev:Ja den är fin men den med draken då eller trollsländorna? Hade jag köpt en ny hade det blivit en av dom tror jagsapos skrev:Ja, visst gör jag! Problemet är att jag inte blir direkt förälskad i något mönster de har. Men funderar på den här:Jemmah skrev:Nu väntar jag inte på några fler sjalar men jag beställde ett stort pyssligt paket från sykompaniet igår som jag väntar på.Du behöver VERKLIGEN en AP!!!
Sen funderar jag om jag behöver en AP...
sapos skrev:Fast då hör jag inte Z. Han och R sover just nu, och R vaknar inte av Z om han vet att jag är hemma/inne.JinxLinda skrev:Ja gör detsapos skrev:Nyss ute och kolla brevlådan men posten hade inte varit änJag ska snart kolla vår låda. Om jag vågar.
sapos skrev:JinxLinda skrev:På fredag SKA det vara här!sapos skrev:inget paket härNää![]()
eamane skrev:sapos skrev:JinxLinda skrev:På fredag SKA det vara här!sapos skrev:inget paket härNää![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?