Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gurli
anna m skrev:Jag vill bara säga att jag sitter här hemma och fnissar så tårarna rinner ibland när du är inblandad Gurli! Snälla fortsätt att vara så där tokig!
Härliga tider. Vad glad jag blir anna m.
Av Aelia
Gurli skrev:
anna m skrev:Jag vill bara säga att jag sitter här hemma och fnissar så tårarna rinner ibland när du är inblandad Gurli! Snälla fortsätt att vara så där tokig!
Annars är du inte Gurli liksom :wink:
Användarens profilbild
Av Gurli
Aelia skrev:
Gurli skrev:
Nä jag vet.
Men det är bara det att jag är så känslig och det blev en trist stämmning här ett tag. Men nu börjar det likna gamla vanlig SB igen. Pihuuu.
Av Aelia
Gurli skrev:
Aelia skrev:
Gurli skrev:
Nä jag vet.
Men det är bara det att jag är så känslig och det blev en trist stämmning här ett tag. Men nu börjar det likna gamla vanlig SB igen. Pihuuu.
Jag missade allt tror jag, tur det :roll: Vill ha SB som alltid, den bästa sida på nätet.

Kram på dig
Användarens profilbild
Av Monique29
Oj inte orkat läsa 8 sidor men...
Den enda gången jag har reagerat har varit när en från början seriöst menad tråd har blivit kapad av skratt- och smiliegänget . Oftast är det nog helt okej, men jag kan tänka mig att vissa kan bli stötta av det.
Detta tycker jag förekommer titt som tätt känns det som.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt men jag blir ledsen ofta o andras vägnar och detta har även hänt mig.
Även totalt kapa trådar förekommer och börjar prata om nått HELT annat.
Jag har även påpekat att ni får starta en ny tråd men blir överkörd som om jag inte hade skrivit nått alls.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har inte läst den här tråden, bara ts, och vill bara säga att jag personligen är helt ointresserad av skämttrådarna. Jag läser dem aldrig. Men jag har inget emot att andra gillar dem. Däremot är det trist när en ursprungligen seriös tråd "tas över" av skämtgänget och blir en skämttråd. DET kan jag säga att jag faktiskt ogillar t o m. Men inte så att det skulle påverka min upplevelse av sjalbarn alltså. Det är ju bara för mig att strunta i de trådarna/inläggen. ...simple as that :wink:
Användarens profilbild
Av keramikkarin
Jag som hänger mycket på SB men inte skriver så mycket, vill ändå säga: det här är en fantastisk tråd :D ! Tänk att SB är så bra; man får vara olika skojsig och skämtig eller mest allvarlig eller känslig eller olika varje dag, och här tas man på allvar. Jag tycker verkligen det.
Och att den här diskussionen finns och visar att vi är olika och tar trådkapningar/smileybombningar/OT på olika sätt, det visar ju ändå att vi är intresserade av hur andra tolkar vad som händer på SB. Det finns inte ett svar.
Men tillsammans grunnar vi vidare på hur vi får allt att funka, både skämt och allvar, så att alla kan må bra på SB.
:rodna: SB är absolut bäst!

Puss till er alla kloka roliga allvarliga känsliga tramsiga pratiga tystlåtna sjalbarnare!
Användarens profilbild
Av Gurli
Sara med 98+02+05 skrev:Jag har inte läst den här tråden, bara ts, och vill bara säga att jag personligen är helt ointresserad av skämttrådarna. Jag läser dem aldrig. Men jag har inget emot att andra gillar dem. Däremot är det trist när en ursprungligen seriös tråd "tas över" av skämtgänget och blir en skämttråd. DET kan jag säga att jag faktiskt ogillar t o m. Men inte så att det skulle påverka min upplevelse av sjalbarn alltså. Det är ju bara för mig att strunta i de trådarna/inläggen. ...simple as that :wink:
Vadå skämtgänget? Jag börjar känna mig trött på allt det här gängsnacket.
Jag ogillar att bli placerad i fack.
Av Lotten
Thea skrev:Hurra! Jag är också seg. Eller inte också. Jag är seg i bland när jag ska skriva. Funderar och då har ämnet redan gått vidare till att handla om nåt annat. Jag hinner inte med. Nu har jag varit ledig från er en vecka och jag klarar nästan inte av att titta in på olästa inlägg för det gör mig stressad. Det kan aldrig gå att uppdatera mig nu. :D
Det är därför jag aldrig bajsskämtar. För jag hinner inte. Men jag är glad att ni hinner.
I verkligheten är jag nog också sån i grupp. Sitter och tittar på i ett hörn, tror jag i alla fall. Fast det är ju skitsamma.
Jag har tänkt på er hela veckan föresten. Och mycket på Gurli. För du är min vän i hjärtat.
Jag har tänkt på dig Thea. Var du har varit. För du är min vän i hjärtat! :heart:
Användarens profilbild
Av Gurli
Älskade Thea, Fina Lotten och kära vänner, nu åker jag och min Filip till Visby. Tack för at ni finns. Ni betyder så mycket för mig.
Användarens profilbild
Av Maerion
Gurli skrev:Älskade Thea och Kära Lotten och alla ni andra, nu åker jag och min Filip till Visby. Tack för at ni finns. Ni betyder så mycket för mig.
Hoppas att ni får en underbar helg i lugnet! Kram!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Gurli skrev:Älskade Thea, Fina Lotten och kära vänner, nu åker jag och min Filip till Visby. Tack för at ni finns. Ni betyder så mycket för mig.
ånej, nu blev det inget farväl...
men vi ses ju snart! :D :D :vågen:

Hoppas ni får en underbar helg, jag messar om jag blir för ensam utan dig...eller nej, jag ska inte störa er! 8) 8)
Användarens profilbild
Av Kotten
Va? Har du gått med i Gotlandsgänget nu? Bara för det så ska jag gå med i etikettsättar-gänget!

Ha en fin resa kompis!
Av Pärla
Monique29 skrev:Oj inte orkat läsa 8 sidor men...
Den enda gången jag har reagerat har varit när en från början seriöst menad tråd har blivit kapad av skratt- och smiliegänget . Oftast är det nog helt okej, men jag kan tänka mig att vissa kan bli stötta av det.
Detta tycker jag förekommer titt som tätt känns det som.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt men jag blir ledsen ofta o andras vägnar och detta har även hänt mig.
Även totalt kapa trådar förekommer och börjar prata om nått HELT annat.
Jag har även påpekat att ni får starta en ny tråd men blir överkörd som om jag inte hade skrivit nått alls.
Trist om ingen svarat på dina påpekanden.

Själv tycker jag ofta att det är charmigt när trådar tar en oväntad vändning. Men visst får man tänka sig för, på ungefär samma sätt som i samtal i verkliga livet.

Sen tror jag att det är bäst om TS själv säger till om han eller hon tar illa upp över en kapning eller liknande. Jag tror alltså att det lätt blir knasigt att säga till för andras räkning (har gjort det själv :oops:). Däremot kan man ju skriva ett inlägg som återgår till ursprungsdiskussionen, om man tycker det är befogat.

Sen att skriva skämtgäng eller liknande behöver ju inte vara illa ment. Att ha humor och kunna skämta är en fantastisk tillgång som man ska vara stolt över. Min erfarenhet är att de roligaste människorna ofta även besitter förmåga att vara djupt seriösa.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Pärla skrev:
Sen att skriva skämtgäng eller liknande behöver ju inte vara illa ment. Att ha humor och kunna skämta är en fantastisk tillgång som man ska vara stolt över. Min erfarenhet är att de roligaste människorna ofta även besitter förmåga att vara djupt seriösa.
Det är säkert inte alls illa ment MEN jag förstår Gurli att inte vilja bli placerad i en gängtillhörighet.
Jag skämtar ibland, är allvarlig i nästa stund, kramig och pussig i en tredje...
precis som jag inte tycker attd et finns ett visst innegäng så tycker jag heller inte att det finns ett visst skämtgäng.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?