Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag ska försöka vara nöjd nu, hitta en annan hobby!! :wink: Får inte bära så mycket längre så jag hoppas på att jag kan vara nöjd nu, åtminstone tills bebisen kommer.... :hmm:

Bild
Didymos Indio Blåvit m ull
Didymos Indio lila m siden
Didymos Ellips vit m kashmere/siden
Katiwrap Jungle
Didymos Indio marinblå
Didymos Nino färgad m ull
Ellevill Zara Ocean
Didymos Wellen Sequoia
Didymos Violett
Av puh
puh skrev:Räknar tyst: 1 stork, 1 wellen, 1 mimmis skrynklig, 1 skrynklig gås, 2 hoppe

Sex stycken - känns som en bra siffra att stanna vid :)

Mer än fem kan ju inte vara konstigt!!!??? :hmm: Kom igen nu! Jag menar jag är ju fortfarande bara nybörjare och mkt begränsad innan inköp och här hänger det 6 långa vävda 8) Fast jag sjalträffar ju mari_tres & Boadicea så man kanske har fått lite sned bild av vad som är "normalt" :wink:
Jag glömde ju Rebozon :shock: Så 7 st :D Kanske kan sälja en nu då om sex var bra :lol:
mari_tres skrev:Och förresten så har jag precis kommit på att jag nog har glömt några :oops:

:hide:
Det är väl bara att komplettera listan, det finns många här som kan räkna ihop dem åt dig :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
mari_tres skrev:Och förresten så har jag precis kommit på att jag nog har glömt några :oops:

Det är väl bara att komplettera listan, det finns många här som kan räkna ihop dem åt dig :Hahaa:
Jag vet inte om jag törs... tänk om jag glömmer en sjal två gånger då? Då kanske den hämnas på nåt sätt :hide:
Det är iallafall en Sol, en bebina stjärntecken och en indio rubin/mandarin som har undkommit... ska undersöka saken lite noggrannare vid tillfälle :wink:
Användarens profilbild
Av Jolin
Just nu har jag faktiskt bara 3, har skickat iväg en på posten idag.
Men har har ju 1 på väg hit och ett planerat inköp till :-)
5 är nog lagom tror jag :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara

:app:
Användarens profilbild
Av thanisa
norkmedoo skrev:12 :roll:
Du har ju åtminstonde ett sjalbarn så du får använda sjalarna en del, då känns 12 inte alls som mycket. :D Du kan införskaffa några till så att jag får möjlighet att känna på dem.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag var tvungen att leta upp den här "gamla" tråden... Undrar just om bara en sjal till ska flytta in. Nu bor det redan 6 st här och det finns en till jag vill ha... bara en 8)
Går tillbaka och läser om er som har många fler, så känns det bättre :mrgreen:
Av sjaltokan
Jemmah skrev:Jag var tvungen att leta upp den här "gamla" tråden... Undrar just om bara en sjal till ska flytta in. Nu bor det redan 6 st här och det finns en till jag vill ha... bara en 8)
Vilken.. :mitvit:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har haft tre som mest, men lyckades sälja två :shock: men shit, det var inte lätt. ont i hjärtat. så nu har jag en.
En bebina vattuman :heart: som aldrig kommer flytta. Aldrig.
Användarens profilbild
Av Jemmah
thowida skrev:
Jemmah skrev:Jag var tvungen att leta upp den här "gamla" tråden... Undrar just om bara en sjal till ska flytta in. Nu bor det redan 6 st här och det finns en till jag vill ha... bara en 8)
"bara" en lollipop 8)
Av sjaltokan
Jemmah skrev:
thowida skrev:
"bara" en lollipop 8)
Det är väl inte bara man ska ha den sjalar man gillar.. :heart:
Användarens profilbild
Av Sarai
Kul tråd!
Jag har:
En Hoppediz Dublin 4,7
En Hoppediz Luzern 3,5
En Easy Lava 4,7
En tunn Hoppediz Panama 4,7

De båda sista är till salu eftersom de används så sällan.
Av linamh
lena_l skrev:Jag inser när jag läser denna tråd att tre långsjalar är under genomsnittet och att jag därför kan fortsätta planera nästa sjalköp utan dåligt samvete... :app:
Och jag som bara har en (BB-Slen Strawberry Stripe, inte ens använd) verkar ha mycket roligt framför mig!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?