Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mari_tres skrev:Var det bara jag som var intresserad av att beställa från Frankrike? :floet2: För snart händer det känns det som :wink:

Jag är med sjukt sugen.. Vet dock inte var jag ska hitta pengarna... Hade varit roligt att vara förstagångsägare, har aldrig varit det på sjal, eller jo, en gås *som emma inte gillar*

Någon som har en skattkarta att skänka?
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Var det bara jag som var intresserad av att beställa från Frankrike? :floet2: För snart händer det känns det som :wink:
Beror på hur dyrt det blir.. :roll:
Och om de fanns i längre än 4,5 m
thowida skrev:
Som det verkade så måtte de ju fulla längden, så att det var 4,5+ två ändar. Eller har jag förstått det fel då? :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
katha skrev:Jag är ganska säker på att det är denna! :) Men kolla på de andra sjalarna, dreggelvarning! :love:
http://www.neobulle.com/porte-bebe_6_ec ... afc9804e96
I Norge köper dom dessa sjalar på http://www.bykatari.no som just nu har rea på Pixikid Mei Tai för 459 norska kr. :whut:
Länken i inlägget ovan
Tackar!

682.964646:- skulle de gå på stycket, den korta alltså
772.53378:- kostar den långa..
:hmm: Undrar vad frakten skulle kunna gå på.. Inte så lite sugen
Användarens profilbild
Av mari_tres
Pétronille skrev:
Fraktkostnad inom EU 14.5 euro (man betalar visst lite för emballaget oxå), skickas inom 2-6 dagar (sedan kan det ju ta lite längre tid beroebnde på postgången utanför Frankrike). (6 euro inom Frankrike och gratis om man handlar för mer än 150 euro, men fortfarande inom Frankrike då.) En ångervecka räknat från den dag man får paketet.
Svarar med citat idag :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Pétronille skrev:
mari_tres skrev:
Är fraktkostnaden oberoende av hur många man köper kanske det skulle vara lönt att samfrakta hit till sverige och sedan dela upp det, om vi är några som är intresserade :D
Ja det verkar inte bli dyrare om man köper fler, inom Frankrike blev det ju rentav gratis. (Vet inte hur de gör om man beställer tio sjalar... :roll: :lol: )
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Pétronille skrev:
mari_tres skrev:
Är fraktkostnaden oberoende av hur många man köper kanske det skulle vara lönt att samfrakta hit till sverige och sedan dela upp det, om vi är några som är intresserade :D
Ja det verkar inte bli dyrare om man köper fler, inom Frankrike blev det ju rentav gratis. (Vet inte hur de gör om man beställer tio sjalar... :roll: :lol: )
:Hahaa: Jag kanske skulle ta och orka läsa igenom tråden :roll:

Jag är troligtvis intresserad, ska kolla upp det lite. 8)

I så fall är det nog en Simon 4,5
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:

:lol: Bra smak du har :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

:lol: Bra smak du har :wink:
Du med ;)
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Som det verkade så måtte de ju fulla längden, så att det var 4,5+ två ändar. Eller har jag förstått det fel då? :hmm:
Ja det är sâ de skriver, otvetydigt. Sâ det blir säkert 4.8 i alla fall mätt pâ det sätt vi är vana vid.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?