Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
lena_l skrev:Ninoexperter, får jag kapa tråden och ställa några frågor? :oops:

Jag har förstått att nino är tunn och smidig. Kan den vara för tunn när barnet blir tyngre/tjockare? G väger redan tio kg...Är den lätt att gå in när man köper en ny? Kan någon jämföra nino med t.ex. indio och randiga didysar?

Tusen tack om någon vill svara!
Randiga sjalar generellt är stelare. An bomullsnino är ungefär som en ellips tror jag... jag har bara ullindio och den äe extremmjuk och go :love: Ninon är mjuk och skön men inte som en ullindio. Jag bär 17 kilosbarn i min.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nu kan jag sälla mig till Nino-skaran också 8) Fast jag har bara en vanlig tråkig bomullsnino jag förståss.
Av Löv
mari_tres skrev:Nu kan jag sälla mig till Nino-skaran också 8) Fast jag har bara en vanlig tråkig bomullsnino jag förståss.
Å, har du någon bild? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev:Nu kan jag sälla mig till Nino-skaran också 8) Fast jag har bara en vanlig tråkig bomullsnino jag förståss.
Det ska vi väl kunna ordna :hmm: Under tiden kan du kika på den här
Vill du se bilder sådär rent allmänt finns det några olika här

Fast jag vet inte om jag ska ha kvar den, har lite för många sjalar nu, faktiskt ... :hide:
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Fast jag vet inte om jag ska ha kvar den, har lite för många sjalar nu, faktiskt ... :hide:
Den nedersta länken, sidenninon som finns där! :love: Ljuvlig!!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Du ska inte titta på sånt där :lol: :wink:
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Du ska inte titta på sånt där :lol: :wink:
Jag RÅKADE ju göra det! :( Så underbar, så underbar!
Användarens profilbild
Av nennie81
Jag har en nino som jag inte har använt på 2år :shock: Funderade ett tag på om jag skulle sälja den men den var (är) min stora sjalkärlek så det går nog inte, trots att den inte har blivit använd en enda gång med lilltjejan och trots att jag i ärlighetens namn inte bar stora tjejen så mycket i den heller eftersom jag egentligen är en inbiten sele-användare...

Men den e lixom så gosig och mjuk... det räcker med att klappa lite på den så blir man förälskad :love:

Måste hem och leta upp den i garderoben och svinga upp lillan på ryggen imorgon och bara minnas min härliga nino-tid med stora tjejen :mrgreen:
Av Umma
lena_l skrev::hello: Nu har jag också en nino!!

Bild

En nino jeans! :heart:
Underbar!! :love:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?