Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:FAst jag kom ju på, jag väntar ju faktiskt på en sjal! Jag väntar ju hem min Wellenringis imorgon :loving: Den har varit på utlåning :shock:
Då får du vänta på både och :tumup:
Nu får jag sluta vänta på min Wellen :loving:
nu väntar jag bara på mari_tres bebis :loving:
Har posten kommit redan? :shock:
Nej, den kommer om cirka 2 timmar. Men mamma har däremot kommit, hon hade med sig den :lol:
Av eamane
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:FAst jag kom ju på, jag väntar ju faktiskt på en sjal! Jag väntar ju hem min Wellenringis imorgon :loving: Den har varit på utlåning :shock:
Då får du vänta på både och :tumup:
Nu får jag sluta vänta på min Wellen :loving:
nu väntar jag bara på mari_tres bebis :loving:
Har posten kommit redan? :shock:
Nej, den kommer om cirka 2 timmar. Men mamma har däremot kommit, hon hade med sig den :lol:
Ahhhh :lol: Perfekt :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Här är en till som väntar på mari_tres bebis :hello: :lol:

Fast jag väntar ju på sjal också :tumup:
Användarens profilbild
Av sapos
Ingen bebis än? *väntar otåligt*

Och posten kommer inte än på någon timme :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nån som hade lust att författa ett lite vänligt men bestämt (och kanske en aning hotfullt :wink: ) mail till en ebay-säljare? Och så ett till ebay också... Hmmm....vad skriver man till dem då? :hmm:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Nån som hade lust att författa ett lite vänligt men bestämt (och kanske en aning hotfullt :wink: ) mail till en ebay-säljare? Och så ett till ebay också... Hmmm....vad skriver man till dem då? :hmm:
:twisted:
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:Nån som hade lust att författa ett lite vänligt men bestämt (och kanske en aning hotfullt :wink: ) mail till en ebay-säljare? Och så ett till ebay också... Hmmm....vad skriver man till dem då? :hmm:
Vad har hänt? :shock:
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:
Jag har väntat på sjal i en månad och nu såg jag att säljaren var avregistrerad från Ebay :roll:
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
katha skrev:
Jag har väntat på sjal i en månad och nu såg jag att säljaren var avregistrerad från Ebay :roll:
:shock: Hoppas det löser sig... :heart:
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:
katha skrev:
Har du betalat också?
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:
mari_tres skrev: Jag har väntat på sjal i en månad och nu såg jag att säljaren var avregistrerad från Ebay :roll:
Har du betalat också?
Japp, annars hade jag ju inte väntat på att få hem den :wink: Betalar gör jag så fort som möjligt så att jag kan sätta mig vid brevlådan och vänta :this:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
katha skrev:
mari_tres skrev: Jag har väntat på sjal i en månad och nu såg jag att säljaren var avregistrerad från Ebay :roll:
Har du betalat också?
Japp, annars hade jag ju inte väntat på att få hem den :wink: Betalar gör jag så fort som möjligt så att jag kan sätta mig vid brevlådan och vänta :this:
Hoppas du kommer på vad du ska skriva.

Om du vet vad du vill ha sagt på svenska kan jag hjälpa till med översättningen, men att komma på texten kan jag tyvärr inte
Av eamane
Här kom det inga paket heller men däremot kom det ett brev från transportstyrelsen som jag oxå väntat på: byte av körkortet ;)
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?