Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:Min nya sjal har kommit!!!!! Älskar den!
Bilder!! :)

KOmmer snart. Är lite långsamt... :(
bättre sent än aldrig :)

går inte :?
men om du går in på www.123minsida.se/andreabuki då får du se den :wink:
Vilken fin!!
Hur kommer det sig att det inte går?
Du kan ju också ladda upp bilderna på typ photobucket (där finns det en färdig kod redan för att lägga in bilderna i forum) :)
Användarens profilbild
Av Monnis
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:

Jättefin sjal! :D
Av doc
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:

Vilken fin!!
Du kan ju också ladda upp bilderna på typ photobucket (där finns det en färdig kod redan för att lägga in bilderna i forum) :)
jasså, vilken kod, har inte ens hört om det :oops: försökte klistra in från en annan sida. tacksam om jag får mer info om det.
Av Jinxan
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:

Vilken fin!!
jasså, vilken kod, har inte ens hört om det :oops: försökte klistra in från en annan sida. tacksam om jag får mer info om det.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=6617 finns det mer information :)
Av doc
Tackar, det var det vadjag läste men kunde inte ladda in bilderna på familjeliv.se
Frågar mannen när han kommer hem.
Av Jinxan
doc skrev:Tackar, det var det vadjag läste men kunde inte ladda in bilderna på familjeliv.se
familjeliv kan bråka ibland, jag personligen föredrar photobucket. Där kan man ändra storlek och så på bilderna rätt så lätt. Tyvärr är det störande reklam på sidan :)
Av doc
JinxLinda skrev:
doc skrev:Tackar, det var det vadjag läste men kunde inte ladda in bilderna på familjeliv.se
familjeliv kan bråka ibland, jag personligen föredrar photobucket. Där kan man ändra storlek och så på bilderna rätt så lätt. Tyvärr är det störande reklam på sidan :)
tittar det i alla fall
Användarens profilbild
Av Tootz
Nu har mina sjalar kommit :D Såå snabb leverans ju! Beställde dem sent i tisdagskväll och fick dem på morgonen idag, kan inte bli bättre! Är sååå nöjd!! :D
Av doc
Tootz skrev:Nu har mina sjalar kommit :D Såå snabb leverans ju! Beställde dem sent i tisdagskväll och fick dem på morgonen idag, kan inte bli bättre! Är sååå nöjd!! :D
Får vi titta sjalen? :wink:
Användarens profilbild
Av Tootz
doc skrev:
Tootz skrev:Nu har mina sjalar kommit :D Såå snabb leverans ju! Beställde dem sent i tisdagskväll och fick dem på morgonen idag, kan inte bli bättre! Är sååå nöjd!! :D
Den är jättefin :D Vi har invigt den redan, lite bökigare att knyta än sinon, eftersom den är så mycket bredare, iallafall för mig som är totalnovis, men det är väl en vana antar jag :)

Hur som helst.. Jag är ju novis på hur forumet fungerar också.. har försökt läsa mig till hur man lägger in bilder men jag fattar inte :roll:
Av doc
Tootz skrev:
doc skrev:
Den är jättefin :D Vi har invigt den redan, lite bökigare att knyta än sinon, eftersom den är så mycket bredare, iallafall för mig som är totalnovis, men det är väl en vana antar jag :)

Hur som helst.. Jag är ju novis på hur forumet fungerar också.. har försökt läsa mig till hur man lägger in bilder men jag fattar inte :roll:
Du är inte ensam! Jag fattar inte heller. :roll:
Av doc
varsågoda:

To thank you for your input, you and your friends are offered a 10% discount on your next order at BebeCannelle.com. Use code "DL0908" at the checkout. Your discount code applies to all orders with unlimited uses before 30 September 2008 and is valid on all products: breastfeeding tops, soft leather shoes, maternity tops, eco-friendly baby clothes, natural skin care...
Av Jinxan
Upptäckte att jag glömt skriva in min kod: :oops:

To thank you for your input, you and your friends are offered a 10% discount on your next order at BebeCannelle.com. Use code "DL0908" at the checkout. Your discount code applies to all orders with unlimited uses before 30 September 2008 and is valid on all products: breastfeeding tops, soft leather shoes, maternity tops, eco-friendly baby clothes, natural skin care...
Användarens profilbild
Av MilanE
:app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:Upptäckte att jag glömt skriva in min kod: :oops:

Måste ju bara få puffa denna tråden lite :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?