Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:
Mary_Cherry skrev:
sacha42 skrev:för tillfället i denna lägenhet har jag 2becosar, en firasol, en easy så ja vad kan det bli :roll: ca 3500:- 8)
Och sammanlagt i alla hus och lägenheter? :wink:
:iagree:
ja det har jag ingen aning om :roll:
Av Jenny
Isanna skrev:
diddeldi skrev:
Mary_Cherry skrev:
sacha42 skrev:för tillfället i denna lägenhet har jag 2becosar, en firasol, en easy så ja vad kan det bli :roll: ca 3500:- 8)
*fniss*
:rofl: :heart:
Av tumbler
Ung. 1500 för min del.
Användarens profilbild
Av sacha42
abmis skrev:
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:
Mary_Cherry skrev:
ja det har jag ingen aning om :roll:
Kan meddella att mannen min har bett mig ta kort nästa gång jag är hos Sacha42 :lol: han vill med egna ögon se om det verkligen är sant att en endaste människa kan ha så många sjalar & selar som jag säger att Sacha har :lol:
:lol:
Användarens profilbild
Av Sarai
Hmm, i runda slängar 3000 kr.. kanske? Har väldigt dålig koll på vad jag gav.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Snyggt slingrat 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
ernamalin skrev:
Snyggt slingrat 8)
svarade ju bara på frågan 8)
Användarens profilbild
Av bani
Ni är djupt störda hela bunten. :lol:

Själv har jag en Moby som kostade 300 på rea, det tycker jag räknas som nypris, en hemmasydd MT som kanske kan vara värd en hundring om man är snäll, och en Patapum (eller Patapung som maken envisas med att säga), gammal modell utan huvudstöd - är det 500 de kostade? Typ 900:- alltså.

*polerar min antimaterialistiska gloria*

*hårt*
Användarens profilbild
Av marlene
Ja nu finns det ju inte så tokigt mycket här... eller :oops:

1 ERGO jag köpte min första NG för 700 el 750, den har jag bytt mot den jag har idag
2 bära barn (en ocean som var min första sjal nånsin som jag inte kunde motstå att köpa tillbaks och en lotusblomma) oceanen är köpt för 250 kr och lotusblomman för 300 om jag inte minns fel
2 korta girasoler, en 3,? och en 2,? den längre är tänkt att bli en MT dom kostade runt 100 - 200kr st
1 sommar groddy, kostade ca 250kr den är dock köpt med tanke på att vara på långtids utlån
1 babybundler kostade ca 250kr
1 utlånad Amazonas antiqua som inte har kostat nått

slutsumma alltså 700+250+300+100+200+250+250= 1800kr :shock: :shock: :shock: hoppsan
Användarens profilbild
Av brisea
Helt ärligt så äger jag bara en köpesjal, en stork som jag köpte för ca 700 kr. Har ett par hemmasydda MT också, men materialet till dem var bitar av tyg som jag hittade i mammas källare = gratis. Betalade förstås för sytråden men det räknas väl inte :roll: Så i pengar är den inte mycket värd, men jag vill ändå påstå att den är ovärderlig :D
Användarens profilbild
Av mejamy
En Dublin: c:a 500 kr tror jag
En kapad Lars: 400 var det va?
En nyinköpt Sino Hjortron: 300 kr
En turkos ringsjal (made by Marcy) 300 kr? :mitvit:
En hemsydd MT: Typ gratis, kanske 20 kr max (som jag la på material alltså, den är såklart värd mycket mer! :wink: )

Summa: 1520 kr

Men jag försöker som bäst sälja Dublin och ska även sälja ringisen har jag tänkt! Någon intresserad? :wink:
Av JoJsMamma
De som bor här just nu är värda 3130 kronor... Inte såå farligt. :D
Användarens profilbild
Av Clärchen
Hallååååå alla fuskisar. Tanken var ju att man skulle ta nypriset även om mam köpt begagnat. eller...? :?;)
Användarens profilbild
Av Marion
11710 kom jag upp i :oops: Ajabaja! En del är till salu, men det blir ändå en stor summa sammanlagt :roll:.
Användarens profilbild
Av Mia
Dags for mig att se vad som finns i samlingen... Det var ett tag sedan eftersom jag bara anvander Hoppen och Ergon just nu och salde en massa for ett ar sedan innan vi visste att vi skulle ha en 3a...
Raknar bara pa en hoft for jag har inte koll pa alla priser.
En Hab 800
En sino 700
En Calin Bleue fleece 400?
En ergo 850
En Jordgubb/Hallon Hoppe 1250 :hide:
En lang (5m) BaraBarn Ocean Ingen aning om nypris men 7-800 kanske..
En ringo 600
En Jacob 800
En peanutshell pouch 400
Jag tror faktiskt inte jag har fler nu!
5500 ungefar
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?