Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej Fredrik!!
Nu har jag också läst i sjal/seltråden på ert forum och vilken rolig vändning tråden tog.
Jag ska tipsa min käre man om ert forum, han behöver något han också nu när han ska bli pappa till nr2. Även han gillar bärsele och bärsjal och kan nästan inte tänka sig pappalivet utan en ringsjal och en Ergo eller Sutemisele. :wink: Däremot avstår han gärna barnvagnen......

:hello: Hej hej, alla på Pappaforumet!
Användarens profilbild
Av miriel
Superfin MT, grattis! Å vilken go tjej du har. :loving:
Av Fredrik
Tack så hemskt mycket för alla snälla ord :rodna:

Jag känner mig inte bekväm att diskutera vad jag fick ge för den, tyvärr. Eftersom jag bara är ena parten i vår lilla deal så får jag nöja mig med att säga: jag känner mig mycket nöjd :wink:

Jag vet att alla föräldrar tycker att deras egna barn är de mest bedårande som finns, men i vårt fall är jag nog rädd att det dessutom faktiskt är sant. Trots att många påpekar att hon liknar mig :siishah:

Anso, jättekul om du knuffar in din man till oss. The more, the merrier, eller vad säger man :D

Mvh,

Fredrik
Användarens profilbild
Av solanna
Kan bara instämma i lovkören för den fina MTn! Stort grattis Fredrik till både selen och lilltjejen! :D
Av Fredrik
Tack solanna :D

För de snälla orden kommer så här en bild på min lilla tomte, denna gång utan MT:

Tomte-Ella

:love:

/Fredrik
Användarens profilbild
Av jazoo
Vilken sötsnut hon är - och visst är hon lik dig också!

Den där MT:n var ju ursnygg! Jag trodde du skulle ha en camo? Fast jag gillar den här bättre än camo, om jag ska vara ärlig. Kanske en denim skulle vara något för Johan... :twisted:

Kul att det blev bra!

/Johanna
Användarens profilbild
Av Bönan
Hipp hipp hurra för Jazoos braiga man som skrev så bra på pappaforumet. Han är inte bara sjalvänlig, pappaledig och smart, han är snygg och har bra smak i val av fru också. :wink: Vilket fynd!!

Och hipp hurra för alla andra pappor också, med eller utan sjalar!
Användarens profilbild
Av jazoo
Bönan skrev:Hipp hipp hurra för Jazoos braiga man som skrev så bra på pappaforumet. Han är inte bara sjalvänlig, pappaledig och smart, han är snygg och har bra smak i val av fru också. :wink: Vilket fynd!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jag kan ju inte annat än hålla med ;)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?