Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lycka till! Du måste berätta hur det gick sen!!
husmodern skrev:Lycka till! Du måste berätta hur det gick sen!!
Absolut! Om en timme är det dags. Jag har duschat, sminkat mig, rakat mig under armarna (viktigt för att minska kuf-känslan har jag hört) och tar lillan i min snygga Melkaj på ryggen. Hoppas bara på en rolig och pratglad grupp :tumup:
Användarens profilbild
Av keah
FrokenG skrev:
Absolut! Om en timme är det dags. Jag har duschat, sminkat mig, rakat mig under armarna (viktigt för att minska kuf-känslan har jag hört) och tar lillan i min snygga Melkaj på ryggen. Hoppas bara på en rolig och pratglad grupp :tumup:
:fnissa:
FrokenG skrev:
:app:
FrokenG skrev:
:Hahaa: Enklare tips: ta en långärmad tröja... Lycka till!
Majaå skrev:
FrokenG skrev:
:Hahaa: Enklare tips: ta en långärmad tröja... Lycka till!
Ha ha ha! Jag svettas ju som en gris i tröja :-D

Det gick SKITBRA rent ut sagt. Sååå glad! Sååå rolig grupp. Mobilsurfar från kapprummet på dagis nu, återkommer när jag är hemma.
Som sagt vilken rolig grupp! Barnen va ca 3-4 månader och alla hade tidigare burit i trikåsjal och/eller BabyBjörn. Kul sa jag! Däremot va det bara två som fortfarande bar (båda två hade hund, varav den ena tjejen stoppade mig på stan när hon va höggravid och frågade hur det funkade med sjal - poäng redan där till mig :tumup: ) så pratade vi lite allmänt om praktiska fördelar, kompl till vagn osv. Under hela denna tiden satt Klara nöjt på ryggen i Melkaj och tittade.

Sen sa jag att jag tänkte visa lite alternativ och plockade fram den vävda sjalen, visade "vanlig" knytning som jag även tipsade om att använda med trikåsjal för att förlänga livslängden på den, dubbelt X och på höften.

Sen kikade vi på selen (Beco 4th) och två tjejer testade som tidigare haft BB. Mycket nöjda, det lyste ur deras ögon :-)

Sen visade jag mitt tygfynd (kortsjal tio kronor från stuvlådan) och sen ville de kika på min Melkaj. Under tiden testade några till selen och ALLA skrev upp "Beco, Ergo, Patapum och meitai) som min mailadress. En tjej lånade även hem min sjal och Melkaj (gjorde lite ont i hjärtat men det är ju för en god sak, ha ha ha!) en vecka.

De frågade om det verkligen va bra för barnet att sitta så bredbent så vi pratade lite om ergonomi och jag kom på de barn som har höftxxxx och får en sån skena. Å att det är bäst för barnet att sitta groda (soffa och cykelsadel). Vi pratade om framåtvänd/bakåtvänd och jag sa dels det med barnvagn men även att barnet kommer närmare vänt mot en och att det då blir lättare.

Det gick så bra!! Det tog nästan en timme innan jag kom därifrån och alla pratade, kände och testade. Hurra!!

Å så här fina va vi idag:
Bild
Användarens profilbild
Av HPe
FrokenG skrev:Som sagt vilken rolig grupp! Barnen va ca 3-4 månader och alla hade tidigare burit i trikåsjal och/eller BabyBjörn. Kul sa jag! Däremot va det bara två som fortfarande bar (båda två hade hund, varav den ena tjejen stoppade mig på stan när hon va höggravid och frågade hur det funkade med sjal - poäng redan där till mig :tumup: ) så pratade vi lite allmänt om praktiska fördelar, kompl till vagn osv. Under hela denna tiden satt Klara nöjt på ryggen i Melkaj och tittade.

Sen sa jag att jag tänkte visa lite alternativ och plockade fram den vävda sjalen, visade "vanlig" knytning som jag även tipsade om att använda med trikåsjal för att förlänga livslängden på den, dubbelt X och på höften.

Sen kikade vi på selen (Beco 4th) och två tjejer testade som tidigare haft BB. Mycket nöjda, det lyste ur deras ögon :-)

Sen visade jag mitt tygfynd (kortsjal tio kronor från stuvlådan) och sen ville de kika på min Melkaj. Under tiden testade några till selen och ALLA skrev upp "Beco, Ergo, Patapum och meitai) som min mailadress. En tjej lånade även hem min sjal och Melkaj (gjorde lite ont i hjärtat men det är ju för en god sak, ha ha ha!) en vecka.

De frågade om det verkligen va bra för barnet att sitta så bredbent så vi pratade lite om ergonomi och jag kom på de barn som har höftxxxx och får en sån skena. Å att det är bäst för barnet att sitta groda (soffa och cykelsadel). Vi pratade om framåtvänd/bakåtvänd och jag sa dels det med barnvagn men även att barnet kommer närmare vänt mot en och att det då blir lättare.

Det gick så bra!! Det tog nästan en timme innan jag kom därifrån och alla pratade, kände och testade. Hurra!!

Å så här fina va vi idag:
Bild

:vågen: SNYGGT JOBBAT!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?