- tor dec 18, 2008 14:33
Det är iallafall bra att det tillkommit en varning i rubriken, tyvärr kom den ju lite för sent för vissa av oss 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mari_tres skrev:Det är iallafall bra att det tillkommit en varning i rubriken, tyvärr kom den ju lite för sent för vissa av oss
mari_tres skrev:Det är iallafall bra att det tillkommit en varning i rubriken, tyvärr kom den ju lite för sent för vissa av oss
katha skrev:Det är väl jag som ska skämmas då..Nej nej, inte ska du skämmas, inte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
katha skrev:Var inne och kollade den norska sidan nu...mari-tres din sjal för 400 nok nu!Jag är lite sugen på den där Manon Rouge... men hur vet man längden på den norska sidan?![]()
http://www.bykatari.no/produsent.php?id=10
Pétronille skrev:katha skrev:Var inne och kollade den norska sidan nu...mari-tres din sjal för 400 nok nu!Jag är lite sugen på den där Manon Rouge... men hur vet man längden på den norska sidan?![]()
http://www.bykatari.no/produsent.php?id=10
katha skrev:Här kommer svaren från återförsäljaren i Norge: Hei!Tror (utan att jag har räknat på det än) att det faktiskt blir billigare att beställa direkt från Frankrike, speciellt om man kan skicka flera sjalar till samma frakt.
Jeg er I ferd med å legge ned min nettbutikk, derfor er prisene så lave fordi jeg selger de ut til salgspriser.. Dette er ment som ett tilbud til mine kunder i Norge. Jeg kan gjerne selge dere de sjalene jeg har igjen. Men jeg har kun ett av alle som ligger i butikken. Og da vil jeg gjerne ha orginal pris pr sjal (798, frakt må beregnes men det må jeg finne ut av først) om jeg skal sende de til Sverige. Om jeg skal sende de pr post sender jeg de som gaver slik at dere slipper å tenke på toll osv. Det er esverre vanskelig får meg og reise til Kongsvinger med en liten jente som hater å kjøre bil i så lang tid. Det er fint om du tar deg av ”bestillingen” fra de som er interessert slik at det blir mest mulig rettferdig for de som ønsker seg sjal. Når du har bestemt hvem som skal få hva får de alle ett kontonummer og sette pengene inn på. De kan også betale via paypal.
Gi meg beskjed hva dere bestemmer dere for, om dere fortsatt er interessert eller ikkeJ
Tak for hendvendelsen!
Mvh Elin Gundersen
Nästa mail:Hei igjen. Jeg kan møte deg I kongsvinger om du vilJ ettersom hvor mange som bestiller kan jeg gi dere litt rabatt.
Nästa mail:Jeg har kun de på lager som du ser I butikken nå. Om dere vil bestille flere kan jeg skaffe alle typer fra leverandøren. Jeg må ta forhåndsbetalt og minimum antall er 10 stk.
binaem skrev:Men inte betalar man väl tull inom EU? Det är ju en och samma handelszon?Norge är inte i EU, om det var dom du syftade på
JinxLinda skrev:Men Norge och Sverige har väl frihandelszon (inom Norden)? eller har det ändrats?binaem skrev:Men inte betalar man väl tull inom EU? Det är ju en och samma handelszon?Norge är inte i EU, om det var dom du syftade på
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?