Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Veronica skrev:Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
anna m skrev:Veronica skrev:Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
Umma skrev:Var har du fått tag i den?anna m skrev:Veronica skrev:Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
Jag är väl lättpåverkadmen jag är så nyfiken på ullsjal nu! Väntar på en Nino Kobolt med ull
!
anna m skrev: Var har du fått tag i den?http://www.littlepearlbabywear.com/ Verkar som det var den sista tyvärr. Förra veckan såg jag den på Birdie's room också men nu hittar jag den inte.Vill ha!!
Umma skrev:Om du inte gillar den kan vi byta sjal... du får min indioanna m skrev: Var har du fått tag i den?http://www.littlepearlbabywear.com/ Verkar som det var den sista tyvärr. Förra veckan såg jag den på Birdie's room också men nu hittar jag den inte.Vill ha!!
Umma skrev:Jag kan nu konstateraBild?:
1. Ull sticks!
2. Nino är otroligt tunn, förvånar mig inte att det kan bli hål på den här med tanke på att ull inte är särskilt slittåligt.
3. Den har så klumpiga fållar så att till och med jag skulle kunna få till snyggare själv.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den behöver nog gås in lite.....
anna m skrev: Bild?Jag tycker inte den är lika fin och jämn i väven heller som tex min Lisa, lite ojämnheter finns definitivt. Stickset kan jag kanske överse med, det känns ju nästan lite bra....
Jag byter gärna med dig fortfarande. Indion sticks inte
anna m skrev:Vi måste nog bara gå in den lite mer, den var så olik mina andra sjalar i känslan så jag blev liteFin!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?