Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
Av anna m
Veronica skrev:Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
Bild
Av Umma
anna m skrev:
Veronica skrev:Min ullindio är min favorit, så mjuk och gosig och ull värmer ju när det är kallt och är svalt när det är varmt. Helt fantastiskt material.
Bild

Jag är väl lättpåverkad :wink: men jag är så nyfiken på ullsjal nu! Väntar på en Nino Kobolt med ull :heart: !
Av anna m
Umma skrev:
anna m skrev:
Bild

Jag är väl lättpåverkad :wink: men jag är så nyfiken på ullsjal nu! Väntar på en Nino Kobolt med ull :heart: !
Var har du fått tag i den? :shock: Vill ha!!
Av anna m
Umma skrev:
anna m skrev: Var har du fått tag i den? :shock: Vill ha!!
http://www.littlepearlbabywear.com/ Verkar som det var den sista tyvärr. Förra veckan såg jag den på Birdie's room också men nu hittar jag den inte.
Om du inte gillar den kan vi byta sjal... du får min indio :mrgreen: :app:
Av Umma
Ok! Jag kanske tar dig på orden :D ! Men jag hoppas jag och lillan kommer gilla den...Förväntningarna är ju inte låga nu precis när man hängt i den här tråden ett tag!
Av Umma
Jag kan nu konstatera :notes: :

1. Ull sticks!

2. Nino är otroligt tunn, förvånar mig inte att det kan bli hål på den här med tanke på att ull inte är särskilt slittåligt.

3. Den har så klumpiga fållar så att till och med jag skulle kunna få till snyggare själv.

:shock: :? :roll: :siishah: :gaah:

Den behöver nog gås in lite.....
Av anna m
Umma skrev:Jag kan nu konstatera :notes: :

1. Ull sticks!

2. Nino är otroligt tunn, förvånar mig inte att det kan bli hål på den här med tanke på att ull inte är särskilt slittåligt.

3. Den har så klumpiga fållar så att till och med jag skulle kunna få till snyggare själv.

:shock: :? :roll: :siishah: :gaah:

Den behöver nog gås in lite.....
Bild?
Jag byter gärna med dig fortfarande. Indion sticks inte ;)
Av Umma
anna m skrev: Bild?
Jag byter gärna med dig fortfarande. Indion sticks inte ;)
Jag tycker inte den är lika fin och jämn i väven heller som tex min Lisa, lite ojämnheter finns definitivt. Stickset kan jag kanske överse med, det känns ju nästan lite bra.... 8) Är jag för petig kanske? Skall se om jag kan fixa bild... :kamera:
Av Umma
Bild

Tog bilden med hjälp av webkameran så den blev lite suddig men ändå!
Av Umma
anna m skrev::app: Fin! :heart:
Vi måste nog bara gå in den lite mer, den var så olik mina andra sjalar i känslan så jag blev lite :hmm: ....
Av Löv
Ninoexperter, får jag kapa tråden och ställa några frågor? :oops:

Jag har förstått att nino är tunn och smidig. Kan den vara för tunn när barnet blir tyngre/tjockare? G väger redan tio kg...Är den lätt att gå in när man köper en ny? Kan någon jämföra nino med t.ex. indio och randiga didysar?

Tusen tack om någon vill svara!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?