Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Ja... och väldigt gärna... så gärna att jag knappt hinner bära alls längre.

Han använder sin Beco Butterfly. :loving:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Ja,det gör han, mer förut dock. Han bär nästan bara i mt, på magen, eller med hjälp på ryggen. Men han har nog provat alla bärdon jag införskaffat åtminstone någon gång.
Användarens profilbild
Av Eld77
Kramus är en fullfjädrad sjalpappa. 8)
Av helst
Min "pappa" àlskade att bàra fòrsta barnet i BB vilket han gjorde làngre àn mig eftersom jag fick ont i ryggen, och han alskade att bàra. Han bar mycket i famnen ocksà.
Barn 2 blev buren lite grann av sin pappa i BB och nàstan inget av mig fòr han var fòr tung fòr BB.
Med tredje bebisen har jag upptàckt sjalarnas vàrld, men han vàgrar bàra punkt slut.
Gàr inte att resonera med. :roll:
Användarens profilbild
Av Upia
Den här pappan "snodde" första sjalningen. Vi skulle gå ut och han kom in med sjalen påknyten medan jag höll på att ta på kläder...
Med trikåsjalen var det nästan lite bråk om vem som skulle få sjala.

Numera bär han med Becon när han inte orkar ta med vagnen (typ till lekparken eller en snabbis till affären) eller när vi är hemma och han vill göra något och Oliver vill bli buren/"är i vägen".

Det är nog oftast jag som bär av mys-skäl. För pappan är det mest praktiskt.
Användarens profilbild
Av korell
Pappan här bär med sele varje dag. På mage med små bebisar och nu bara på ryggen.

Han bar båda i trikåsjal när de var små, men har inte riktigt gillat vävd, tycker att sele är skönare/snabbare/bättre efter pyttebebistiden.
Av ninen
Upia skrev:Den här pappan "snodde" första sjalningen. Vi skulle gå ut och han kom in med sjalen påknyten medan jag höll på att ta på kläder...
den här pappan också. han var den första av oss som provade på riktigt, på BB.

och sen har vi båda burit. fast han har aldrig knytit sjal på ryggen.
Användarens profilbild
Av Alven
Nej, min man bär med sele på mitt initiativ, aldrig i sjal och aldrig på eget initiativ... :roll:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?