Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av doc
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:Oj oj, det var verkligen snabb leverans! Beställde i fredags, och i lördags blev den skickad. Idag låg den i lådan!!

BTW. Vi pratade om att kunna följa ordern, om man tog express-något som kostade 15 ist för 7 så kunde man följa den enligt Fanny som jag mailade med :)
Redan idag? Vad härligt! Jag beställde i förrgår...hoppas att den kommer snart. :hellu:
Ja! Blev överlycklig över att redan hitta den, räknade med att den skulle vara här tidigast i morgon!
så spännande att vänta då det kan komma när som helst...
Av Jinxan
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:Oj oj, det var verkligen snabb leverans! Beställde i fredags, och i lördags blev den skickad. Idag låg den i lådan!!

BTW. Vi pratade om att kunna följa ordern, om man tog express-något som kostade 15 ist för 7 så kunde man följa den enligt Fanny som jag mailade med :)
Redan idag? Vad härligt! Jag beställde i förrgår...hoppas att den kommer snart. :hellu:
Ja! Blev överlycklig över att redan hitta den, räknade med att den skulle vara här tidigast i morgon!
Då kräver vi att se bilder :)
Av doc
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:

Bara att jag lär mig hur det går med bilder....
Vad har du för ny sjal från bebecannelle förresten? :lol:
Av Jinxan
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:
doc skrev:

Bara att jag lär mig hur det går med bilder....
Vad har du för ny sjal från bebecannelle förresten? :lol:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... p?t=101656
Det är min nya älskling :)
Av doc
Förstår verkligen.
Av doc
Min nya sjal har kommit!!!!! Älskar den!
Av Jinxan
doc skrev:Min nya sjal har kommit!!!!! Älskar den!
Bilder!! :)
Användarens profilbild
Av Monnis
SQ skrev:Ni som handlat, vad har ni fått betala för er sjal? med frakt och bortdragen rabatt?
För min BBB Gaia betalade jag totalt 555:- inklusive frakt och rabatten bortdragen (rabatten dras även från frakten :D så inte enbart på produktpriset). Fick den på tre dagar. Det varierar väl på hur valutakursen står. Jag betalade med e-kort, så jag lämnade inte ut mitt riktiga kortnr heller. :D
Användarens profilbild
Av Tootz
Nu har jag också beställt därifrån, TVÅ stycken :roll: :shock: Det är ju "farligt" att gå in på såna sidor :wink: Jag beställde iallafall en "Water Wrap" och en "Aphrodite" :D I övrigt så är ju jag en ganska nybörjare på det här med sjalar... jag var inne här på forumet innan jag fick min lillkille i maj och blev tipsad om En Looma Sino, vilket jag köpte och jag fullkomligt älskar den!! Det absolut bästa köpet jag gjort.. så nu är jag helt fast i det här med sjal :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tootz skrev:Nu har jag också beställt därifrån, TVÅ stycken :roll: :shock: Det är ju "farligt" att gå in på såna sidor :wink: Jag beställde iallafall en "Water Wrap" och en "Aphrodite" :D I övrigt så är ju jag en ganska nybörjare på det här med sjalar... jag var inne här på forumet innan jag fick min lillkille i maj och blev tipsad om En Looma Sino, vilket jag köpte och jag fullkomligt älskar den!! Det absolut bästa köpet jag gjort.. så nu är jag helt fast i det här med sjal :D
:hello: Välkommen in i sjalträsket :wink:
Användarens profilbild
Av Tootz
zero.sara skrev:
Tootz skrev:Nu har jag också beställt därifrån, TVÅ stycken :roll: :shock: Det är ju "farligt" att gå in på såna sidor :wink: Jag beställde iallafall en "Water Wrap" och en "Aphrodite" :D I övrigt så är ju jag en ganska nybörjare på det här med sjalar... jag var inne här på forumet innan jag fick min lillkille i maj och blev tipsad om En Looma Sino, vilket jag köpte och jag fullkomligt älskar den!! Det absolut bästa köpet jag gjort.. så nu är jag helt fast i det här med sjal :D
:hello: Välkommen in i sjalträsket :wink:
Tackar :lol:
Av doc
JinxLinda skrev:

KOmmer snart. Är lite långsamt... :(
Av Jinxan
doc skrev:
JinxLinda skrev:

bättre sent än aldrig :)
Av Jinxan
SQ skrev:Ni som handlat, vad har ni fått betala för er sjal? med frakt och bortdragen rabatt?
Med frakt har jag för mig det blev ungefär 550kr för en Bali Baby Breeze Morgaine med frakt. Beställde på fredagen, på lördagen skickades den och på tisdagen låg den i vår låda :)
Av doc
JinxLinda skrev:
doc skrev:
JinxLinda skrev:

bättre sent än aldrig :)

går inte :?
men om du går in på www.123minsida.se/andreabuki då får du se den :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?