Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Lin skrev:Hur känns det med spännena som knäpper fast panelen i axelremmarna? Jag tycker det ser ut att vara en lite osäker konstruktion? Och kommer vikten inte längre ut från kroppen? (Jag tycker det ser ut lite som en BB-konstruktion där barnet sitter utanpå selen...? :hmm:)
Den gillar jag, den konstruktionen. Man reglerar hur långt ut barnet sitter (stort/litet barn), när man drar åt där tycker jag.
det spännet känns inte osäkert iaf. Tyget gör inte att det känns som att bebisen/barnet hamnar så långt ifrån/så "omysigt" som BB.
Men jag är inte helt övertygad om konstuktionen av det inre tyget, det går tex inte att reglera.
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:
Bina skrev:
Lydia skrev:
Bina skrev:
Lydia skrev:
Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?
jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?
Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.
Men trixigt att amma i butterflyen (hissa ner), och svårare att komma åt att reglera selen (axelbanden) jämförts med 4th som har "dubbelväg"-spänne
tack - du säger saker som gör att jag iaf inte rusar iväg o köper en idag :roll:
tror jag
:lol: :heart:
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina sa att jag glömt skriva här att jag tycker att butterflyen är lite skönare ;) så det är bäst att skriva det här också!
Användarens profilbild
Av Bina
Lydia skrev:Bina sa att jag glömt skriva här att jag tycker att butterflyen är lite skönare ;) så det är bäst att skriva det här också!
:tumup: ett stort ansvar vilar på dina axlar nu
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:
Lydia skrev:Bina sa att jag glömt skriva här att jag tycker att butterflyen är lite skönare ;) så det är bäst att skriva det här också!
:lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Bina skrev:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag måste nog testa den där tror jag. Jag hoppas att du har med dig den på nån träff nångång när jag är med!
Användarens profilbild
Av Bina
sacha42 skrev:
Bina skrev:
:roll: :hide:
Användarens profilbild
Av sacha42
Bina skrev:
sacha42 skrev:
Bina skrev:
:heart:
Användarens profilbild
Av Lydia
zandrama skrev:Jag måste nog testa den där tror jag. Jag hoppas att du har med dig den på nån träff nångång när jag är med!
påminn mig ;)
Av Aelia
sacha42 skrev:
Bina skrev:
sacha42 skrev:
Bina skrev:
:heart:
håller med :rock: :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
:D Superfin Mia har anlänt... jag är inte helt positiv - men är också medveten om att jag jämför med vad jag är van vid. Omöjligt att ge ett utlåtande ännu. :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tror att min man behöver en Butterfly (själv får jag visst nöja mig med Patapumen *muttter mutter* Jag vill ju också ha en fiiiin sele :purskis: )
Tror ni att den passar på någon som är stor? Han är 190 lång och har lång och bred rygg.
Användarens profilbild
Av Bina
Lin skrev:
Bina skrev::D Superfin Mia har anlänt... jag är inte helt positiv - men är också medveten om att jag jämför med vad jag är van vid. Omöjligt att ge ett utlåtande ännu. :roll:
Kom igen, berätta! :lol: :wink:
Baserat på ett VÄLDIGT snabbt test då både jag o Frans är sjuka...

"instängdkänsla" av tyget som sitter vid halsen/bröstet
Axelbandets nylon gick värre in i armhålan
Svårt att spänna axelband när man bär på magen

MEN

Den är snygg och inte så prototypaktig som jag tyckt på bilder
Många mina neggogrejer är säkert vanegrejer - jag gillade inte 4th från början heller och hann köpa och sälja två innan jag var4 fast :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?