Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av iko
Jag bär helst i långsjal, men nu när M vill gå själv så mycket så blir det mest ringsjal eller ergo (i den utsträckning det bärs över huvud taget). Fast emellanåt vill han åka sjal på ryggen fortfarande. :-)
Så ska han ju åka på axlarna också förstås. 2,5-åringar vill så mycket ;-)
Av JoJsMamma
Tuomo bär i både sjal och ergo, men helst ergo, för han tycker att sjalen blir så varm. Skulle han bära bebisen skulle det ju bli trikåsjal, men det är mest jag som bär honom, maken bär flickorna om det behövs (han är ju något starkare än mig :wink: )

När han tröstbär hemma så bär han med armarna
Användarens profilbild
Av Picea
Min man bär i armarna inne och i Ergo ute. Han bär nog lika mycket som jag, men aldrig i sjal, för han kan inte knyta en och jag tror han skäms litet för att han tror att han aldrig skulle kunna fixa det. Men det gör ju inget, han har hittat sina favoritbärredskap och det är ju bra.

Han hänger inte på sjalbarn heller, för han föredrar att kolla på antikvitetssajter när han får ha datorn i tidskonkurrensen.
Användarens profilbild
Av kajsisen
här finns det ingen man som bär men så¨väl en stolt morfar som både bär men trikåsjal och ringsjal ... vill helst dock att jag ska ha med en svart sjal för lite pinsamt med rosa tyckar han

Bild
Användarens profilbild
Av lillvilda
Är vi ute hela familjen så bär min sambo oftast sonen och det gör han på magen. Han var oxå den som bar mest i början både dag å natt jag kunde inte efter den jobbiga förlossningen. Att bära blev också sambons och sonens sätt att knyta ann och då dög pappa lika bra att trösta fast han inte kunde amma. Vi bär i mei tai. Han gör gärna reklam för mei tai bland våra vänner och tycker den är värd varenda öre.Däremot är han inte mycket för forum på nätet så han finns inte inne på sjalbarn.
Av momo
Min sambo har burit mkt hela tiden. I början var det mest han som bar, och jag ammade och så turades vi om hela dagarna... När Tovisen var liten bar han mest i famnen eller i trikåsjal (om jag hjälpte till att knyta :? ) Numera föredrar han skogsnässelen eller den bruna gauzen men han fixar fortfarande inte det där med knytandet. Nån mental spärr är min teori, han har fått för sig att det är svårt :roll:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?