Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
hmmm...

om jag räknar grovt landar det på omkring 3800kr.

Där ser man. 8)
Av nanook
Mina sjalar/selear hamnar på 1083kr och makens 1093. Vi har var sin långsjal och "delar" på en sele. Så 2176kr i den här familjen.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Ca 3700 om jag räknar med priset för byggsatsen till MeiTaien. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så mycket....
Användarens profilbild
Av Anso
kajsa kavat skrev:... tappade bort mig någonstans efter 13.000 :shock: :hide:
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av asa
Ojoj, det vågar jag inte ens börja räkna på. Faktiskt har min sambo frågat just samma sak...
Av FiaLisa
Ca 4200 får jag om jag räknar ihop mina bärdon. Maken har en Ergo också men den räknas inte eftersom den inte är min. 8)
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag förbi en väskaffär igår och tänkte då att det var bra att sjalar var min passion. Tänk vad dyrt de hade kunnat bli om man skulle ha samma mängd väskor för att variera sig med. Nej sjalarna används ju mycket och helt plötsligt känns det som en billig hobby.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Hamnar nog nånstans på 6000:- :shock: Lika mycket som vi gett för nya vagnen...
Användarens profilbild
Av thanisa
Apelsin skrev:
thanisa skrev:Jag förbi en väskaffär igår och tänkte då att det var bra att sjalar var min passion. Tänk vad dyrt de hade kunnat bli om man skulle ha samma mängd väskor för att variera sig med. Nej sjalarna används ju mycket och helt plötsligt känns det som en billig hobby.
.. och ett andrahandsvärde
Men jag vet inte om jag kan räkna med det. Jag har ju ännu inte klarat av att skiljas från någon av mina sjalar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag räknat på mina sjalar.

I pengar (räknat på inköpsvärde) så blir det: 4495:-

Fast då har jag inte räknat wellen silver som jag är delägare i.
Senast redigerad av zmurfan den sön sep 16, 2007 13:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Clärchen
thanisa skrev:
Apelsin skrev:
thanisa skrev:Jag förbi en väskaffär igår och tänkte då att det var bra att sjalar var min passion. Tänk vad dyrt de hade kunnat bli om man skulle ha samma mängd väskor för att variera sig med. Nej sjalarna används ju mycket och helt plötsligt känns det som en billig hobby.
.. och ett andrahandsvärde
Men jag vet inte om jag kan räkna med det. Jag har ju ännu inte klarat av att skiljas från någon av mina sjalar.
Nej, det är rackarns svårt att få dem ur huset på egen hand :lol: Två av mina är på väg ut men tröskeln verkar väldigt hög.
Användarens profilbild
Av sacha42
för tillfället i denna lägenhet har jag 2becosar, en firasol, en easy så ja vad kan det bli :roll: ca 3500:- 8)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sacha42 skrev:för tillfället i denna lägenhet har jag 2becosar, en firasol, en easy så ja vad kan det bli :roll: ca 3500:- 8)
Och sammanlagt i alla hus och lägenheter? :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mary_Cherry skrev:
sacha42 skrev:för tillfället i denna lägenhet har jag 2becosar, en firasol, en easy så ja vad kan det bli :roll: ca 3500:- 8)
:iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
diddeldi skrev:
Mary_Cherry skrev:
:iagree:
*fniss*
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?