Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Maerion skrev:Jag har aktivt låtit bli den här tråden, men okej då. Två väskor får det bli! ;)
Hehe visst är det svårt att låta bli när det blir så billiga väskor. :wink:
Å skoj att så många vill vara med.
Hoppas att det blir några till! :lol:
Användarens profilbild
Av Elwi
mammahappy skrev:Tänkte bara säga att vi är uppe i 60 väskor nu så verkar som det blir ett bra pris på väskorna! Runt 50:- per väska skulle jag tippa på att det blir. Ja plus frakt från mig. Å sen så kommer jag som sagt lägga på en liten paketeringskostnad på c:a 2-3:- som påsarna som jag skickar i kostar.
Å det kommer tyvärr inte bli förrän den 5:e som dom kommer kunna skicka väskorna. Så jag hoppas att bebis inte tittar ut för tidigt.
Så den 12/13:e mars bör väskorna vara hos mig i alla fall. Å jag lovar att försöka skicka ut dem så snabbt jag kan! Lär väl packa alla samma dag som jag får dem. Men kanske inte helt säkert att jag hinner få dem på lådan samma dag.

STORT tack för att du organiserar allt det här.... toppen!
Väntar ivrigt på ditt mail.....

kram
helena
Av FiaLisa
Jag har redan fyra väskor och jag använder allihop... Trots det kanske jag vill ha en eller två till. Ska fundera lite till.
Av Minea
Då har jag också, äntligen, skickat iväg min beställning till mammahappy.
Det blev visst 4 väskor i strlL, och 2 i strlS...

:P
Av GodisGlader
Nu har jag äntligen bestämmt färg :vågen: blir två väskor... men nu börjar jag vela på annat :hide: ska ha en Racing Green och en Slate Gray i L men man ska kanske ha en i S oxå, skulle vilja se hur små dom är.
Användarens profilbild
Av smurfis
mammahappy skrev:Tänkte bara säga att vi är uppe i 60 väskor nu så verkar som det blir ett bra pris på väskorna! Runt 50:- per väska skulle jag tippa på att det blir. Ja plus frakt från mig. Å sen så kommer jag som sagt lägga på en liten paketeringskostnad på c:a 2-3:- som påsarna som jag skickar i kostar.
Å det kommer tyvärr inte bli förrän den 5:e som dom kommer kunna skicka väskorna. Så jag hoppas att bebis inte tittar ut för tidigt.
Så den 12/13:e mars bör väskorna vara hos mig i alla fall. Å jag lovar att försöka skicka ut dem så snabbt jag kan! Lär väl packa alla samma dag som jag får dem. Men kanske inte helt säkert att jag hinner få dem på lådan samma dag.
JÖSSES! :shock: Stressa inte ihjäl dig bara!
Jag tänkte pma bums med min beställning. Undrar varför jag inte gjort det redan, färg behöver jag ju knappast fundera på... :roll: 8)
Jättesnällt av dig att organisera allt detta! :shock: :D :urule:
Användarens profilbild
Av smurfis
Min mail funkar inte! :hopmad: :pc:
Användarens profilbild
Av mammahappy
smurfis skrev:Min mail funkar inte! :hopmad: :pc:
Skicka ett pm till mig då med din beställning! :wink:
Användarens profilbild
Av smurfis
mammahappy skrev:
smurfis skrev:Min mail funkar inte! :hopmad: :pc:
Skicka ett pm till mig då med din beställning! :wink:
Kan jag göra det? Blir inte det merarbete för dig då? Du ville väl ha alla i mailen? Men ok, jag pmar! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
73 väskor nu!
Har bara fått priser upp till 69 väskor så vi får se om det blir något billigare eller om det är samma nu. för jag förstår ju även honom att han inte kan sälja väskorna hur billigt som hellst!

godisglader Om du kollar tillbaka i tråden på 1:a sidan tror jag det är. Så finns det bild med en Large och en Small väska jämte varandra. så där kan man se ungefär hur mycket som skiljer dem åt i storlek.
Användarens profilbild
Av ericah
4 st blev det visst
Användarens profilbild
Av Gerda
Mejlade just en beställning från en kompis på 2st väskor :-)
Av lysmelk
Vilket otroligt jobb du gör Mammahappy! Jag har precis mejlat dig, men jag är lite blygsam och nöjer mig med en väska.

Tack för att du ordnar med allt! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Oj oj vad väskor det blir!
Vi är uppe i över 90 väskor så denna beställningen blir större än någon av dom andra vi har gjort!
Har inte fått något mera svar om vi kommer få något bättre pris när det blev fler än 70 väskor. Men c:a 55:-/väska är ju inte helt fy skam det heller. Då har jag räknat på dollarkurs på 7:- har inte riktigt koll på vad den står i så får kolla upp det mera exakt.

Å glöm inte sista beställning i morgon. Hellst senast 13-14 tiden på dagen så att jag har lite tid på mig på eftermiddagen att sammanställa allt.
Å kommer då att börja maila till alla som har beställt.
Skulle det vara så att något är "fel" i beställningen då så svara mig så snabbt som möjligt så att jag kan ändra det.
Kommer som sagt inte göra beställningen till Shane på hammockbag förrän på måndag. Men vill då ha betalt av alla innan dess så att jag kan betala väskorna så snabbt som möjligt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
nikon skrev: Verkligen inte fy skam med det priset, och just nu är 1 US dollar = 7,042 svenska kronor.
Fast om man kollar fsb hemsida så är kursen 7.1275
Jag kommer ju betala med payson å svårt att veta exakt vilken kurs man kommer få.
Men man vet ju "ungefär" vad det blir i alla fall. Å hur eller hur så är det ju ett bra pris som sagt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?