Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Fanns Simon bara i en längd? 4,5m? Eller finns kortare? Vad kostar han?
Av Pétronille
millla skrev:Fanns Simon bara i en längd? 4,5m? Eller finns kortare? Vad kostar han?
3.5 meter finns oxå (eller 3.9 eller vad det nu kan bli mätt efter hela ena sidan). 61 eurosar kostar den. :D
Av Pétronille
mari_tres skrev:
Är fraktkostnaden oberoende av hur många man köper kanske det skulle vara lönt att samfrakta hit till sverige och sedan dela upp det, om vi är några som är intresserade :D
Ja det verkar inte bli dyrare om man köper fler, inom Frankrike blev det ju rentav gratis. (Vet inte hur de gör om man beställer tio sjalar... :roll: :lol: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Köper man från norge (ord pris) så kostar det nästan 950 sek, köper man från frankrike går de på 775 sek :roll: utan att jag räknat med frakten, då.
Användarens profilbild
Av thanisa
Har en Christer Romson Landes fru en sådan med av modellen Margot? Har för mig att hon har en sjal som hade samma namn som henne själv.
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:Har en Christer Romson Landes fru en sådan med av modellen Margot? Har för mig att hon har en sjal som hade samma namn som henne själv.
Isåfall måste vi genast få en resension! :this:
Användarens profilbild
Av katha
Förlåt! :oops:

Har skickat mail till den norska återförsäljaren. Sjalarna hos bykatari kostar 800, utan frakt. Företaget finns strax utanför Oslo så om hon inte kan möta upp på en stororder så tycker jag nog det är konstigt... Får se vad hon svarar. :lol:
Av Pétronille
mari_tres skrev:Köper man från norge (ord pris) så kostar det nästan 950 sek, köper man från frankrike går de på 775 sek :roll: utan att jag räknat med frakten, då.
Plus tull? :shock:
Användarens profilbild
Av katha
Pétronille skrev:
mari_tres skrev:Köper man från norge (ord pris) så kostar det nästan 950 sek, köper man från frankrike går de på 775 sek :roll: utan att jag räknat med frakten, då.
Plus tull? :shock:
Detta lät ju skitdyrt, men vad gör man inte för sin hobby... :tumup:
Man kan ju hoppas på att man kan få mängdrabatt..
Hör av mig så fort jag fått svar! :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:Förlåt! :oops:

Har skickat mail till den norska återförsäljaren. Sjalarna hos bykatari kostar 800, utan frakt. Företaget finns strax utanför Oslo så om hon inte kan möta upp på en stororder så tycker jag nog det är konstigt... Får se vad hon svarar. :lol:
Men deras ordinarie pris som står är 798 nok, det är 943 sek. Är det priset med frakten då, elelr?
Just idag är det väldigt bra att vi inte har några barn än. Jag hade varit väldigt fattig annars.

Det var nog lite för mycket att titta på samtidigt med alla sjalar, MT och barn. Jag tror att jag har fastnat för MT. Jag tror nämligen att jag tycker det är för mycket tyg med en vanlig sjal. Kan man inte låna ett barn någonstans och en drös med tikåsjalar, vävda sjalar och MT och prova? Jag vill oxå bära bebis så härligt som på bilderna.

Jag fastnade för den här:
Bild
Visst är det en MT?
Cillan skrev:Just idag är det väldigt bra att vi inte har några barn än. Jag hade varit väldigt fattig annars.

Det var nog lite för mycket att titta på samtidigt med alla sjalar, MT och barn. Jag tror att jag har fastnat för MT. Jag tror nämligen att jag tycker det är för mycket tyg med en vanlig sjal. Kan man inte låna ett barn någonstans och en drös med tikåsjalar, vävda sjalar och MT och prova? Jag vill oxå bära bebis så härligt som på bilderna.

Jag fastnade för den här:

Visst är det en MT?
Japp, det är en MT :D Hade du bott närmare mig hade du kunnat låna både barn, trikåisar och vävda om du hade velat :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?