Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:
sapos skrev:Måndag idag, bara en dag kvar tills jag får paket! :eld: :vågen:
Samma här hoppas jag
:eld:
:tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har ni letat reda på kameran och kamerasladden och laddat batteriet så att ni inte har nåt att skylla på sedan? :this:

:wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
mari_tres skrev:Har ni letat reda på kameran och kamerasladden och laddat batteriet så att ni inte har nåt att skylla på sedan? :this:

Vi får komma ihåg att piffa oss lite imorrn bitti så att vi ser snygga ut, och klä oss matchande med kommande sjalen 8)
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:Har ni letat reda på kameran och kamerasladden och laddat batteriet så att ni inte har nåt att skylla på sedan? :this:

:lol: vår kamera är på lagning :wink: fast har ju ifs en till med laddat batteri och usb sladden brevid
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hund: nu har jag sprungit hit, måste jag läsa igenom de senaste sidorna också för att få svar tro? :hmm: :wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
sapos skrev:Jag väntar på ett paket till :vågen: :eld: det borde dyka upp på torsdag :tumup:
:whut: :eld:

vem behöver ord i den här typen av trådar? Smileysarna är mitt nya språk
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:
sapos skrev:Jag väntar på ett paket till :vågen: :eld: det borde dyka upp på torsdag :tumup:

:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Förresten, angående sjalen som jag väntar på... Borde jag starta en "Hur ska Florence färgas"-tråd eller får vi prata om det i vänta-tråden. I alla fall under tiden jag väntar på sjalen? Eller är det OT och borde diskuteras i OT-tråden :think:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:Förresten, angående sjalen som jag väntar på... Borde jag starta en "Hur ska Florence färgas"-tråd eller får vi prata om det i vänta-tråden. I alla fall under tiden jag väntar på sjalen? Eller är det OT och borde diskuteras i OT-tråden :think:
Eller i GDS :wink: :lol:

Jag tror förresten att du måste stata en omröstning i frågan också :app:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:

:lol: :vågen:

Jemmah skrev:Förresten, angående sjalen som jag väntar på... Borde jag starta en "Hur ska Florence färgas"-tråd eller får vi prata om det i vänta-tråden. I alla fall under tiden jag väntar på sjalen? Eller är det OT och borde diskuteras i OT-tråden :think:
det borde väl tas i andra tråden`? :hmm:
Av sjaltokan
Jemmah skrev:
sapos skrev:Måndag idag, bara en dag kvar tills jag får paket! :eld: :vågen:
Samma här hoppas jag
:eld:
Här med för idag kom det inga.. :twisted:
Användarens profilbild
Av sapos
Varför är det inte tisdag? :|

Jag har inte ens vart ute och hämtat dagens post då det säkert bara är räkningar
:roll:
Av sjaltokan
sapos skrev:Varför är det inte tisdag? :|

Jag har inte ens vart ute och hämtat dagens post då det säkert bara är räkningar
:roll:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och jag väntar fortfarande på Jim :roll: Det är faktiskt min tur nu, för jag har väntat LÄNGST. Faktiskt.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?