Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bina skrev:Lydia skrev:Bina skrev:mmm![]()
jag är inte helt övertygad.... än är väl bäst att tillägga för annars får jag det kört i halsen om ett tag förmodligen *ASG*
Apelsin skrev:vad tycker du?jag vet inte riktigt än.. Måste testa mer i morgon
Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Lydia skrev:är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Bina skrev:Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.Lydia skrev:är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Lydia skrev:tack - du säger saker som gör att jag iaf inte rusar iväg o köper en idagBina skrev:Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.Lydia skrev:är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Men trixigt att amma i butterflyen (hissa ner), och svårare att komma åt att reglera selen (axelbanden) jämförts med 4th som har "dubbelväg"-spänne
Bina skrev:tror jagLydia skrev:tack - du säger saker som gör att jag iaf inte rusar iväg o köper en idagBina skrev:Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.Lydia skrev:är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Men trixigt att amma i butterflyen (hissa ner), och svårare att komma åt att reglera selen (axelbanden) jämförts med 4th som har "dubbelväg"-spänne
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?