Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
mmm :roll: 8)
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:mmm :roll: 8)
8)
Användarens profilbild
Av Bina
Lydia skrev:
8)
:Hahaa: jag är inte helt övertygad.... än är väl bäst att tillägga för annars får jag det kört i halsen om ett tag förmodligen *ASG*
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:
Lydia skrev:
8)
:Hahaa: jag är inte helt övertygad.... än är väl bäst att tillägga för annars får jag det kört i halsen om ett tag förmodligen *ASG*
:lol:
mm, inte jag heller men den fyller nog sin funktion/har sin plats.. Mats gillade den på en gång :)
Användarens profilbild
Av tlillan
fina bilder men jag vet ej riktigt vad jag tycker om denna nya än.... 8)

o snart sitter jag säkert med en ändå... :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Apelsin skrev:vad tycker du?
jag vet inte riktigt än.. Måste testa mer i morgon :)

Fast jag tycker att de gott kunde gjort den lite "säkrare", kändes som Nova-Li skulle flurpa ur när jag tog på mig den, hon är ju så "smal och alert" :lol: Med Hanna märktes det inte av, hon har ju så mkt mer av kroppen utanför selen (långa ben mm).
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Jag förrt för grupptrycket och beställde min butterfly idag och jag längtar verkligen när jag ser bilderna :-)
Användarens profilbild
Av Lydia
Blackbabe skrev:Jag förrt för grupptrycket och beställde min butterfly idag och jag längtar verkligen när jag ser bilderna :-)
varifrån beställde du? jag beställde från Tender Cargo :)
Användarens profilbild
Av Lydia
Kom på en till sak som är lite "trist"; axelremmarna som sitter fast på sidan av själva fäster så högt upp på "panelen", så det blir inte så lätt att ta i/ur barnet som jag trodde att det skulle vara.
Bäst är nog att man kan ta i/ur barnet innan/efter man satt på/av sig selen :) Fast nackdel att barnet inte sitter så säkert i sidled som sagt, när man inte har den helt påsatt på sig.
Användarens profilbild
Av Bina
det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?
jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
Användarens profilbild
Av Bina
Lydia skrev:
Bina skrev:det funkar alltså inte att få i barnet efter du tagit på dig den? hur gör man då om man åker bil och inte kan lägga barnet på backen för att få i det i selen?
jo det går, men det är lika enkelt/svårt som med vanlig beco ungefär, om man inte ska ta av sig selen/axelbanden helt..
är du övertygad? kommer den konkurrera ut din 4th?
Användarens profilbild
Av Lydia
Bina skrev:
Lydia skrev:
Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.
Men trixigt att amma i butterflyen (hissa ner), och svårare att komma åt att reglera selen (axelbanden) jämförts med 4th som har "dubbelväg"-spänne
Användarens profilbild
Av Bina
Lydia skrev:
Bina skrev:
Lydia skrev:
Nja, jag vet inte riktigt. Kan tänka mig att det blir en butterfly och att jag byter ut 4th mot en ergo.. (fast den jag hade, hade så låg rygg så det är jag inte heller övertygad om). Jag tycker att 4th inte avlastar optimalt på mig eftersom det är så kort vaddering. Möjligt att butterfly är lite skönare faktiskt.
Men trixigt att amma i butterflyen (hissa ner), och svårare att komma åt att reglera selen (axelbanden) jämförts med 4th som har "dubbelväg"-spänne
tack - du säger saker som gör att jag iaf inte rusar iväg o köper en idag :roll:
Användarens profilbild
Av Bina
Bina skrev:
Lydia skrev:
Bina skrev:
Lydia skrev:
tack - du säger saker som gör att jag iaf inte rusar iväg o köper en idag :roll:
tror jag
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?