Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monique29
Didy pärla
Hoppe jordgubb/hallon
Didy jakob
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nej, faktiskt inte... har iofs inte sålt så många sjalar, så det finns inte så mycket att ångra... :wink:
Skulle jag sälja någon av de vävda vi har nu skulle jag dock ångra mig!
Tivedstrollet skrev:Jag ångrar lite att jag sålde min tomat-granat. Jag fattade inte hur bra den var. Fast jag var inte riktigt nöjd med färgen, och den var egentligen lite för kort. Men så fort jag blir rik (nästa månad till exempel) ska jag köpa mig en indio eller wellen i rätt längd och fin färg.
Usch, nu känner jag mig lite skyldig som köpte den... :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
Jag höll på att sälja min Moby Wrap. Hade intresserad köpare och allt. Men som tur var, och då hade jag ångest, tyckte hon att den var för mörk (mullbär) så det blev inget sälja av. Lättnaden var stor när den fick stanna här :D

Tänk att man kan känna så för lite tyg :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har inte kunnat sälja en enda sjal, just för att de har så mycket affektionsvärde. När barnen blivit uppenbart för stora för att bli burna kanske jag säljer några, men de flesta får nog stanna om jag inte kommer i ekonomisk knipa.
Användarens profilbild
Av Fulfot
Jag svarar tvärtom, jag blir glad av att sälja en sjal/sele som jag inte använder själv. Roligt att dom får komma till något annat hem där dom blir använda istället för att samla damm här.
Köpte en Anna som jag tyckte var jättefin på bild, den var fin men för mycket rosa i den för att jag skulle trivas. Väldigt mjuk och gosig. Sålde den vidare här på sjalbarn och har sett på bild vad bra hon passar in i den familjen (Någon här i tråden 8) )

Men vet inte om jag kan skiljas från mobyn jag köpte först, den är alltför mycket förknippad med min dotter. :heart:
Användarens profilbild
Av Mia
Iris
Användarens profilbild
Av Bina
Bina skrev:mm Ringo Denim
Men :eld: nu har jag en på väg hem igen :vågen: :loving:
Användarens profilbild
Av sacha42
Bina skrev:
Bina skrev:mm Ringo Denim
Men :eld: nu har jag en på väg hem igen :vågen: :loving:
:rock:
Användarens profilbild
Av Helma
Fulfot skrev:Jag svarar tvärtom, jag blir glad av att sälja en sjal/sele som jag inte använder själv. Roligt att dom får komma till något annat hem där dom blir använda istället för att samla damm här.
Köpte en Anna som jag tyckte var jättefin på bild, den var fin men för mycket rosa i den för att jag skulle trivas. Väldigt mjuk och gosig. Sålde den vidare här på sjalbarn och har sett på bild vad bra hon passar in i den familjen (Någon här i tråden 8) )

Men vet inte om jag kan skiljas från mobyn jag köpte först, den är alltför mycket förknippad med min dotter. :heart:
Åh Anna hon får stanna :wink:
Användarens profilbild
Av Fulfot
Helma skrev:
Fulfot skrev:Jag svarar tvärtom, jag blir glad av att sälja en sjal/sele som jag inte använder själv. Roligt att dom får komma till något annat hem där dom blir använda istället för att samla damm här.

Åh Anna hon får stanna :wink:
Anna har hittat hem nu, det kändes när man såg bilderna du la ut. Är glad att hon kom hem till er. :wink:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har bara sålt en sjal, Didy Röd Ellips o visst kan jag sakna den lite ibland för den var så mjuk o gosig o stadig nog att bära en 19kg 4åring i,
men här låg den bara i en låda o ville användas.

Ifs så ligger alla mina sjalar i lådor nu... men jag kan inte göra mig av med varken mobyn, vattumannen eller groddyn. Går inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?