Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Helen: bums stänga av datorn, vi i lundatråden skulle säga till dig om vi såg dig inne efter midnatt. eller hur var det nu. :wink:
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Hm. 4769:- inget att tala om med andra ord. :wink: Sen tillkommer hemmasydda sjalar och mei taier till ett värde av... tja 800 kanske sammanlagt. Så 5500 kanske.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
runt 15.000 :roll:
är jag rik... eller fattig? ... kanske bara tokig... och glad :lol:
Användarens profilbild
Av Helen
thanisa skrev:
Helen skrev:
Bina skrev:Det där experimentet gör jag inte 8) eftersom det förhoppningsvis skall flytta ett gäng nu och enbart bo kvar det som används.
Sätt i gång att räkna nu. Inte fuska!
Tycker du också ska räkna. Men du kan få dela upp det på en din privata samling och en på företaget. Jag tror företaget vinner här.
Nja. alltså det är ju lite svårt.. host..

privat innan jag startade sälja sjalar så köpte jag
1 baby bundler
1 amazonas antigua
senare en
1 specialsydd MT
totalt så där1800kr
sen har vi ju faktiskt en ergo nu... så 2700kr då...

sen är resterande sjalar köpta i företagsets namn.. dvs.. testsjalar som använts av mig och kunderna.
men ska jag räkna i hop de som liksom har varit lite " mina" så.
totalt så där 8000kr

lagret ska vi inte prata om..host :shock: jag tror vi hoppar över det..
Användarens profilbild
Av Helena
Cirka 5500, fast då fick jag ju räkna nypris på en gammal begagnad Didy.

Det är en Easy och en Beco som gör att det blev så mycket, annars tycker jag inte att jag har så mycket sjalar längre.
Användarens profilbild
Av thanisa
Apelsin skrev:ca 9 blir det här :oops: .

Thanisa 7*1000=7papp plus 700 för hoppen. så 7,7 blir det för din del.
Och om jag inte minns fel tyckte du vi var galna för ett halvår sedan eftersom vi hade mer än 1 sjal :lol: . tror bestämt att det var kanel/kobolt som drog ner dig i träsket :wink:
Det kanel/kobolt var ju ändå min fjärde sjal :oops: Vet inte vilken sjal som tiktigt fick ner mer i sjalträsket men antagligen den gröna. Den fick mig att köpa aquan för att kunna göra den.Så insåg jag att aquan ville jag ha så då var ju enda lösningen att köpa en till för att kunna få den gröna. Fast på ett sett har du rätt med kanel/kobolt. Den fick mig att inte skrida landsgränserna i jakt efter sjalar. Sen jag skrev det förra så har jag kanske köpt en till sjal. För se om den fanns kvar bara, det var ett för bra erbjudande för att låta bli. :roll:

Det är roligt att vara i sjalträsket, känns som om det kan bli en del till för min del innan jag känner mig riktigt nöjd. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå. :? Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart! :lol:
Användarens profilbild
Av Siania
Isanna skrev:Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå. :? Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart! :lol:
Eftersom dottern har sjalar för ca 10000 borde ju bebisen få det också, det måste ju vara rättvist! :wink:

Själv ligger jag på en blygsam summa av 4000 kr. :roll:
Av Aelia
norkmedoo skrev:runt 15.000 :roll:
är jag rik... eller fattig? ... kanske bara tokig... och glad :lol:
Då är vi lika tokiga :wink:
Av Aelia
Sandrisen skrev:
Aelia skrev:
Sandrisen skrev:Oj! :shock: Hamnade visst redan på 2200kr!!
:twisted: :wink:
Sjal :twisted: har nog fått fast mig. :roll:
:vågen:
Användarens profilbild
Av Isanna
Siania skrev:
Isanna skrev:Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå. :? Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart! :lol:
Eftersom dottern har sjalar för ca 10000 borde ju bebisen få det också, det måste ju vara rättvist! :wink:
Där satte du huvudet på spiken! *Fyller shoppingvagnen med trikåsjalar*
Av Aelia
Isanna skrev:
Siania skrev:
Där satte du huvudet på spiken! *Fyller shoppingvagnen med trikåsjalar*
:Hahaa: :Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av Clifford
Shit! :shock: I runda slängar och avrundat nedåt, så ligger det... 7000 på hyllan i garderoben. Det är sjukt mycket pengar!! Och då har jag sålt av med lite... och köpt nytt igen. Sjalar är ingen direkt vinstaffär om man ser till vad jag har lagt ut och fått igen och vad som bara ligger och snyggar sig i garderoben.

...nu mår jag illa... :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?