Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:Nja. alltså det är ju lite svårt.. host..Helen skrev:Tycker du också ska räkna. Men du kan få dela upp det på en din privata samling och en på företaget. Jag tror företaget vinner här.Bina skrev:Det där experimentet gör jag inteSätt i gång att räkna nu. Inte fuska!eftersom det förhoppningsvis skall flytta ett gäng nu och enbart bo kvar det som används.
thanisa skrev:Helen: bums stänga av datorn, vi i lundatråden skulle säga till dig om vi såg dig inne efter midnatt. eller hur var det nu.ok,ok.. jag ska.. tassar genast och borstar bissen...
Apelsin skrev:ca 9 blir det härDet kanel/kobolt var ju ändå min fjärde sjal.
Thanisa 7*1000=7papp plus 700 för hoppen. så 7,7 blir det för din del.
Och om jag inte minns fel tyckte du vi var galna för ett halvår sedan eftersom vi hade mer än 1 sjal. tror bestämt att det var kanel/kobolt som drog ner dig i träsket
Isanna skrev:Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå.Eftersom dottern har sjalar för ca 10000 borde ju bebisen få det också, det måste ju vara rättvist!Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart!
Siania skrev:Där satte du huvudet på spiken! *Fyller shoppingvagnen med trikåsjalar*Isanna skrev:Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå.Eftersom dottern har sjalar för ca 10000 borde ju bebisen få det också, det måste ju vara rättvist!Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart!
![]()
Isanna skrev:Siania skrev:Där satte du huvudet på spiken! *Fyller shoppingvagnen med trikåsjalar*Isanna skrev:Nä det här var inge kul ju. Tur ändå att jag sålt en hel del på sistone, men det blir kring 10 ändå.Eftersom dottern har sjalar för ca 10000 borde ju bebisen få det också, det måste ju vara rättvist!Jag som skulle vilja köpa fler. Hur ska man berättiga det liksom? Till bebisen såklart!
![]()
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?