Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Emma_oh skrev:
tinaw skrev:
Emma_oh skrev:
och de här banden. Något sånt kanske man borde fixa? :hmm: Någon som gjort det eller har några bra idéer om hur man går tillväga?
Det är vanliga bultband, "bärband". De är 10 cm breda eller så. Man kan bära så i sjal också.
Jag har sett typ såna på tex bilder från djungler men aldrig i verkliga livet. Så "vanliga" bultband/bärband kanske stämmer men det säger inte mig så mycket. :rodna:
Jag har faktiskt sett en bära så med sjal men jag tänkte om man vill nörda ner sig och göra tidsenliga, hur skulle man göra då?
Oj, har jag missat att svara, ursäkta! Bultbanden är brickvävda, så jag skulle nog väva ett ca 10 cm brett (kolla bredden, googla bultband, men jag tror det är en ungefärlig bredd iaf) brickband, långt som en mellanlång sjal, till mig kanske 3,5 m.
Användarens profilbild
Av Emma_oh
tinaw skrev: Oj, har jag missat att svara, ursäkta! Bultbanden är brickvävda, så jag skulle nog väva ett ca 10 cm brett (kolla bredden, googla bultband, men jag tror det är en ungefärlig bredd iaf) brickband, långt som en mellanlång sjal, till mig kanske 3,5 m.
coolt. Det lär ju inte bli i år iofs men något annat år kanske.
Nästa fråga är hur stora barn man kan bära så...
Användarens profilbild
Av tinaw
Emma_oh skrev:
tinaw skrev: Oj, har jag missat att svara, ursäkta! Bultbanden är brickvävda, så jag skulle nog väva ett ca 10 cm brett (kolla bredden, googla bultband, men jag tror det är en ungefärlig bredd iaf) brickband, långt som en mellanlång sjal, till mig kanske 3,5 m.
coolt. Det lär ju inte bli i år iofs men något annat år kanske.
Nästa fråga är hur stora barn man kan bära så...
15-20 kg utan större problem, sen tror jag det blir jobbigt.
Av Smultronbarn
Jag tänker lite på Skogsnäs barnsele i det ofärgade linnetyget, kanske det kan funka som hyfsat medeltida? Tänker att det är skinn och linnetyg. (Kanske inte det optimala att bära i länge kanske, men funkar absolut kortare sträckor tycker jag).

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?