Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Boadicea och thanisa: Det där var ju snyggt :) Kanske man kan härma efter på nått vis... verkar ju pryda sin plats! Och desto fler sjalar desto färggladare 8)
Av corona
Visst fanns det länkar till hur man gör de där flätorna??

Kan man fläta alla sorters sjalar på det sättet?
Av malinka
Mina ligger på en stol vid fotänden av spjälsängen. Får väl se mig om efter en bättre lösning nu när bärdonen börjat föröka sig.
Användarens profilbild
Av Edith
Mina hänger över hörnet på bokhyllan i sovrummet. Funkar än så länge, men krokar från Lagerhaus lät inte dumt!

Försökte ett tag att vara duktig och vika dem och lägga dem i hyllan istället (gick inget vidare :roll:) men nu förstår jag att det inte är bra att vika sjalar. Hur kommer det sig? Det gör alltså inget att de är skrynkliga?
Användarens profilbild
Av Fine
Tanken är att de ska ligga prydligt ihopvikta i en garderob, men i praktiken fungerar det inte riktigt så. Sjalarna har en förmåga att hamna där jag stod när jag sjalade av. 8)
Av Tooka
Min enda sjal för tillfället ligger där jag tog av den :D . Sen kommer D och plockar upp den och lägger den på ett mer passande ställe, typ hänger den i hallen :lol: .
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Efter tips härifrån så köpte jag en galge BRALLIS från IKEA. Det var väl någon-några månader sedan så nu hänger de ordentligt i garderoben. Fast det är klart, eftersom de mest används på resor och utflykter så ligger några faktiskt i de påsar jag hade dem i... :roll:

Bild
Av mrsjling
Har en easy som ligger hopvikt i garderoben tillsammans med en Ringo. En bärpåse som ligger i skötväskan och en Gås som ligger lite här o var...beroende på var den hamnade när jag tog upp lillkillen. Det är den som används mest! :D Vill ha många fler sjalar så jag kan hänga upp dom fint på krokar och välja o vraka beroende på humöret....vilken dröm!
Användarens profilbild
Av ylkir
Mina bärdon förvaras i en flätad korg bakom soffan...ibland...är det tänkt :oops:

Just nu ligger hoppisen i soffan, meitaien på bänken i köket, och rebozon värmer mina axlar.
Ergon och ringo ligger fint i korgen :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Lite sen bild, men bra att nån puffade upp tråden så jag kom ihåg! :lol:

Här hänger de flesta, men nån kan drälla i bilen och nån i hallen, men annars så ser det så här tjusigt ut:

Bild
Användarens profilbild
Av little_me
Isanna - :heart: Jag vill också ha MASSOR av sjalar snyggt upphängda!!!

Här hänger jag mina över en "klädstege". Ska fixa bild senare..
Användarens profilbild
Av elisabet
little_me skrev:Isanna - :heart: Jag vill också ha MASSOR av sjalar snyggt upphängda!!!

Här hänger jag mina över en "klädstege". Ska fixa bild senare..
:shock: Men hjälp vad många sjalar du skaffat Little me :!: :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Tänkte uppdatera med en bild hur jag nu förvarar mina sjalar. Tyvärr kommer bilden senare då maken har kameran i sina byxor och han nattar dottern just nu.

Jag har i varje fall fått införskaffa en till krok och satt på dörren. Maken sa när vi höll på att det kansek var lika bra att två krokar när vi ändå var igång, men jag tycker det fick räcka, för inte kan jag väl planera att köpa fler sjalar. :roll: Tror maken känner mig ganska bra trots att det bara var3 veckor den senaste kroken införskaffades så har jag redan börjat fundera på om det kanske inte skulle vara bra med en till om nu mot all förmodan samlingen kommer att utökas...
Användarens profilbild
Av Ludwigsmamma
Wow, vad snyggt Isanna!

Mina ligger slängda där jag sist tog av mig dem. Ofta i (den mer och mer oanvända) vagnen som står precis innanför ytterdörren.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?