Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cocine
cocine skrev:Jag vill ha 3st.. vet bara inte vilka färger än..
Det blev inte 3st utan 7st!!
Av GodisGlader
cocine skrev:
cocine skrev:Jag vill ha 3st.. vet bara inte vilka färger än..
Det blev inte 3st utan 7st!!
Hi,hi har du och Fredriksson kommit fram till något klokt nu :Hahaa: velar på färg fortfarande och kommer nog göra det heeeeeela helgen :hmm:
Användarens profilbild
Av iac
Velar hit och velar dit?
Den blå är ju såå fin, men liten förstås... men kan ju köpa en stor också förstås. En brun kanske, eller svart? Röd? Hm... Ååååh!
Jag har iaf skrivit rubriken på mailet och lagt det i utkast... bra början tänkte jag! *hepp*
Användarens profilbild
Av Elwi
mammahappy skrev:Nu är vi uppe i över 40 väskor så då blir priset c:a 60:-/väska
Det beror ju lite på vad dollarna står i den dagen jag betalar oxå.
Blir det över 50 väskor så blir priset c:a 55:-/väska.
Så kom igen nu tjejer!
Klart vi vill ha billiga väskor! Visst KAN väskorna hamna i tullen, men iom att vi isåfall är många som delar på den kostnaden så lär det inte bli så mycket extra per vecka. Max 10-15:-/ extra per väska skulle jag tro. Så slutpriset lär inte bli högre än 100:-/inkl frakt som jag skrev från början ändå.
Har som sagt gjort 2 beställningar från honom innan å det har inte fastnat i tullen nån gång då.

Men guuu så härligt att så många beställer. Vilket bra intiativ!!
Håller tummarna att dom slinker igenom tullen!
Användarens profilbild
Av mammahappy
nikon skrev:mammahappy: om jag vil beställa vart skickar jag min adress? pm här till dig eller har du ngn mejladress?
Du mailar mig på linda @ beavis 2000 . com fast utan mellanrum.
Där skriver du vilken/vilka väskor du vill ha. Och även din adress.
Sen kommer jag att skicka ut ett mail i mitten på nästa vecka till vilket konto och hur mycket som ska betalas in osv.
Användarens profilbild
Av Luna
Det får nog bli en väska men funderar ännu på färg. Stämmer det med 28/2 som sista dag?
mammahappy skrev:Så vi kan ha den 28:e februari som "preliminär deadline".
Användarens profilbild
Av mammahappy
Japp den 28:e stämmer som sista dag.
Det visade sig att "kontoret" var stängt tills måndagen den 5:e mars så inga väskor kommer kunna skickas iväg förrän då.
Så skickar jag ut mail till alla som har beställt på kvällen den 28:e så har ju alla tills på måndag med å betala så att jag kan betala väskorna på måndagen å han skicka iväg dem på måndagen oxå.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe ja vela på du bara!
Men vore bra om jag fick veta senast runt lunch den 28:e så att jag som sagt kan räkna ihop och se vad priset blir per väska. Å sen på kvällen kommer jag skicka ut mail till alla som har beställt.
Så skulle det vara någon som inte får mail av mig på onsdag kväll. Hör av er till mig så snart som möjligt för då har det säkert blivit någon "miss" i beställningen nånstanns.
Å jag kommer som sagt inte göra den slutliga beställningen och betalning förrän den 5:e mars så skulle det vara någon "eftersläntare" som vill vara med även efter den 28:e februari så ska nog det gå att ordna!
Användarens profilbild
Av stumpkin
:oops: ja nu mailade jag ett tillägg på två väskor! :oops: , fast man kke ska ha ännu fler?! :lol: :oops: NÄ nu får det vara bra!!!
Av GodisGlader
mammahappy skrev:Hehe ja vela på du bara!
Men vore bra om jag fick veta senast runt lunch den 28:e så att jag som sagt kan räkna ihop och se vad priset blir per väska. Å sen på kvällen kommer jag skicka ut mail till alla som har beställt.
Så skulle det vara någon som inte får mail av mig på onsdag kväll. Hör av er till mig så snart som möjligt för då har det säkert blivit någon "miss" i beställningen nånstanns.
Å jag kommer som sagt inte göra den slutliga beställningen och betalning förrän den 5:e mars så skulle det vara någon "eftersläntare" som vill vara med även efter den 28:e februari så ska nog det gå att ordna!
Oki, innan lunch det ska jag nog fixa :lol:
Vad var det för storlekar att välja mellan? var det S och L eller?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tänkte bara säga att vi är uppe i 60 väskor nu så verkar som det blir ett bra pris på väskorna! Runt 50:- per väska skulle jag tippa på att det blir. Ja plus frakt från mig. Å sen så kommer jag som sagt lägga på en liten paketeringskostnad på c:a 2-3:- som påsarna som jag skickar i kostar.
Å det kommer tyvärr inte bli förrän den 5:e som dom kommer kunna skicka väskorna. Så jag hoppas att bebis inte tittar ut för tidigt.
Så den 12/13:e mars bör väskorna vara hos mig i alla fall. Å jag lovar att försöka skicka ut dem så snabbt jag kan! Lär väl packa alla samma dag som jag får dem. Men kanske inte helt säkert att jag hinner få dem på lådan samma dag.
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag har aktivt låtit bli den här tråden, men okej då. Två väskor får det bli! ;)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?